kukolla pää vinossa..

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Ushva

Re: kukolla pää vinossa..

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Olin jo unohtanut koko tämän päänheilautusjutun! Mun "kenokaulat" on jo uusissa kodeissa. Pään heilautuksetkin loppui lyhyeen, itseasiassa ne ei tainneet tehdä sitä enää ollenkaan tuon jälkeen kun ihmettelin sitä täällä. Mietin että olisko tuo liittynyt jotenkin siihen että mulla oli tuolla monta kukkoa yhtäaikaa ja niillä oli tosi sekavat ja riitaisat välit ja ja Hopea jahtasi Oivaa koko ajan. Hopeahan me syötiin noihin aikoihin kun tilanne oli jo tosi hankala. En muista tarkkaan, mutta suunnilleen samoihin aikoihin noiden pään heilautusten on täytynyt loppua. Olisko ollut stressistä johtuvaa, tai voiko tuo olla joku alistuva ele? :smt017 Oivahan tuota teki eniten ja se oli pahiten stressaantunut tuosta tilanteesta, sehän ei uskaltanut liikkuakaan oikein missään kun aina tuli Hopea kimppuun. Siellä se istuskeli vain kanalassa orrella kun muut jo ulkoili.
Kun Hopea poistettiin porukasta, niin Oiva vielä päivä kausia hiiviskeli pitkin nurkkia ympärilleen kuikuillen ja oli tajuttoman säikky koko ajan, ennen kuin lopulta rentoutui ja otti kanalauman haltuunsa.

Unohdin koko matolääkkeen antamisenkin noille kun koko juttu jäi mielestä pois, mutta tuskin niillä matoja saattoi olla sillä kellään muilla ei ollut mitään oireita ja kunnossa ovat edelleen. Ja tosiaan vain nuo kaksi nuorta kukkoa näin tekevän noin. (Tulee tästä jutusta jotenkin mieleen se kun luulin kukkojen kosiotanssia jalkojen siipisulista irroittamis-potkuiksi. :confused1: )
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: kukolla pää vinossa..

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

Niin se unohtui mullakin tänne kuulumisia kertoa. Annoin koko poikueelle tosiaan viikon ajan B-vitamiinitäydennystä veden mukana. Vinopäällä oikesi kaula ja enää en edes tiedä mikä se noista on. :hello1:
Olin jo vähällä sen lopettaa silloin ennen kuuria, kun se meni niin pahasti pää vinossa koko ajan.
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
gallia

Re: kukolla pää vinossa..

Viesti Kirjoittaja gallia »

Hyvä, hyvä! :smt041
Onneks et kiirehtinyt lopettamista! :thumbright:
Vastaa Viestiin