Kakan lemu käsistä

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Tähän pitää kertoa "hauska" juttu kesältä. Mulla oli aamupäivälle varattu aika oikeen erikoislääkärille. Touhusin kanalassa ja yhtäkkiä huomasin, että mulla on hirveä kiire. Vaihdoin hätäisesti vaatteet, eikä tietoisuuteni siinä vaiheessa noteerannut kakan hajua, vaikka sen kyllä haistoin. Siis en kiireessä AJATELLUT, mistä se ehkä tuli. Noh. Autossa matkalla kaupunkiin alkoi haiseva totuus valjeta. Päässäni oli ripulipaska. Hirvittävä haisu leijaili ympärilläni. Kauhuissani varmistin asian pyyhkäisemällä tukkaa. Kyllä. Paska päässä. Onneksi minulla on kananpaskan värinen tukka, joten pyrin häivyttämään visuaalista havaintomateraalia hieromalla sitä tukkaani. Paperia ei autossa tietenkään ollut ja olin jo myöhässä... Lääkäri tarkasti korvani ja nieluni ja ihme kyllä sillä pokka piti. Hajua ei voinut olla huomaamatta. Sehän lähtikin vasta toisessa shampoopesussa. :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4447
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Voi kauhia tuota Ilonan tarinaa :smt043 Minkälaisen diagnoosin sait? "Potilas muuten terve, mutta haisee pahalta!"
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 :smt005 Voi toi on niin sitä normaalia. Mullakin on sellanen ihana "kanalapipo" ja siinä on useasti myös mausteet päällä :smt005
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

:smt005 heheheeeehheeherherrr :smt005
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Ilona, siis kamala!!!!!!!!!!

Smari, olen miettiny kans, että olisko fairyssa vika.
Meillä ei palasaippuat menesty kun lapset haluu kaivella niihin koloja ja vähän maistellakki...
Pitää ostaa ihan käsienpesu saippuaa.
Nyt on vielä kädet ihan naarmuilla kun aina tuon pennun hampaat tai kynnet pääsee naarmaseen.. Mulla on naarmuja ihan ihme paikoissa... Ja suurin osa tullut ettei ole huomannukkaan...
semppu

Viesti Kirjoittaja semppu »

Tuohon Ilonan juttuun yksi vastaavanpuoleinen tapaus:

Siskoni on kurkku-korva-nenälääkäri. Ja hänellä on myös pienehköjä lapsia. Aamulla ennen töihin lähtöä hän oli vielä pessyt nuorimmaiselta kakan kun ei kehdannut jättää sitä hommaa hoitajallekaan. Kakka oli ollut aika liimamaista ja haisevaa, mutta se siitä.

Töissä ensimmäinen potilas oli jonkun sortin nenäontelopotilas ja siskoni tutki siinä nenää ja räpläsi siinä sieraimissa sen varttitunnin. Potilaan lähdettyä hän rupesi ihmettelemään että kakka haisee, ja huomasi että se haju tulee hänen käsistään. Siinä on ollut kaiken räpläämisen lisäksi potilaan kärsimyksien lisänä mukavat hajuefektit. :smt004

(Kokemuksesta tiedän, ettei lapsenkaan kakan haju lähde aina edes moninkertaisen pesun jälkeen käsistä.)

Kun siskoni kertoi tätä juttua minulle, sanoin, että no, lääkärillä on oikeus haista mille vain. Siihen siskoni, että "tuohon voisi sanoa että potilaalla se oikeus haista vasta onkin".

(Ps. Ilona, en kerro millä paikkakunnalla siskoni työskentelee...)
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Tää nenä-korva-kurkkulääkäri oli mies, jos en kauheasti erehtynyt. Eli ei ehkä ollut sun sisko. Mut olis kyllä ollu mulle ihan oikeen saada kakanhajuiset näpit nokkaan. Kakkaa päässä. Voi kiesus. Vieläkin hävettää. Itsepä asensin ylimmät orret oviaukon kohdalle, kun ei parempaakaan paikkaa muka ollut.

Äijä tossa pikku jurrissa kaverinsa kanssa laittoi Suomen puolustusvoimien varustusta uusiksi: Uusinta teknologiaa edustavat Saisserwagen -panssariajoneuvot, ripulipommit, haisteluhelikopterit ja haistelukaasut. Viimeksi mainitut tosin saattavat herättää kansainvälistä paheksuntaa. Kakkajuttu se on, joka naurattaa aina. :smt005 :smt005
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Mäkin kerran asensin orren oviaukon yläpuolelle. Se itse asiassa ei ollut edes orsikäyttöön ajateltu, vaan juomaautomaatin ripustusta varten. Mutta siellähän se koko porukka sitten istui. (Eka kerralla ihmettelin, että mihinkäs kaikki kanaset on hävinnyt, ennen kuin huomasin ne siellä ylhäällä.) No, ensimmäisen pommin niskaan saatuani purin koko systeemin pois. :smt002
gipsy

Viesti Kirjoittaja gipsy »

Tätä lukiessa tuli mieleen, että ihmisillä on hirmuisen erilainen haistamiskynnys. Mä luulen, että mä en haista paljon mitään. Siis ei ole tullut mieleen,
että vaatteet tai itse haisisin kovin kanan- tai muultakaan paskalta. Mutta hmm.... ehkäpä tuossa selitys sille, että yleensä on tilaa, mihin menenkin.
Hissistäkin ihmiset lähtee niin vikkelään... :smt003

Täytyy kai skarpata vähän.
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Hajuihin myöskin tottuu. Päivän sikalassa ollut ei ollenkaan tiedosta, miltä vaatteet lemuavat toisten nokkaan.
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Mun työkaveri kävi hoitaan hevosensa ennen töihin tuloa ja samoilla vaatteilla töihin. Se haisi aina ihan hevosen kuselta. kaverini sanoi, että sillä on paskanen talli. muuten ei niin kuselle haisis. Lähinnä hepalle.

Kun meillä oli pukki sen tuoksu oli voimakas, mutta meistä ei niin paha. Mutta kun menin siskolle kylään sain kuulla puoli tuntia kuinka kukaan muu ei meidän pukin hajua halua haistella :smt003
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 Ei varmaan ole hajutonta eläintä keksittykään! Aina niistä hajua tarttuu. En minäkään haista meillä kotona navetan hajua, kissoja, enkä kilppareitakaan. Ja silti herkkänenäsemmät sanoo että kilpikonnatkin haisee.
Avatar
mimmu
sussex
Viestit: 601
Liittynyt: 06 Touko 2007, 12:59
Paikkakunta: Etelä-Savo/Sulkava

Viesti Kirjoittaja mimmu »

Minul varmaan hajuaisti mennyt tai sitten en haista mitään :smt005 kanalassa enkä silti jynssää paikkoja harjan kanssa joka päivä.
Aamusella otan lastalla semmoinen remonttireiskan ns. kittilasta sillä saa hyvin ja ämpäriin sekä keväällä sitten pensaille ym. lannoitteeksi.
Minulla on aina hanskat käsissä en osaa olla ilman ja ne vaan silloin kun putsaan tiloja. :smt045
Vastaa Viestiin