Kannuksesta reikä kanan selkään :-/

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Tällasii löytyy, on maastokuvioo ja kotiessuu ja pehmeetä virkattuu
Kuva
Kuva
Kuva
Tilallamme myös seksilomia, eli seksittömiä lomia
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Siinähän on kanamummo! :smt003
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

toi virkattu on mun suosikki :smt002
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 Mulla oli muuten kukko kerran sukkahousuissa. Ei ne ei ollu mulla jalassa yhtä aikaa.
Vaan se kukko oli siin lahkeessa jumitettuna.
Kun olin justiin hakenu sen, ja sillä oli hirmu pitkät kynnet, ja kannuskynnet oli lohjennut ja säröillä. niin mää sitten leikkelin ne ja viilasin.
Niin auttaskos Gizzmo jos siltä kukolta, tai kukoilta viilaa kynnet ja kannukset pyöreeks?
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4447
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Gizzmo, ei ole pakko ommella---leikkele kokeeksi tuon linkin oikean puoleisen kuvan mukainen loimi:
http://www.backyardchickens.com/web/vie ... 1-Patterns
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Toi ruudullinen oli hieno.... :thumbup:
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Mä taidankin tehä yhdelle brahmalle tuommoisen kun on Hiltan linkissä. Mut se on sit salaista, mä en kestä jos ihmiset huomaa että teen jo vaatteetkin noille kanoille :smt003
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Laitappa Smari sitten kuvaa ja kanasta takissaan!
Minäkin taidan kokeilla miten tuo istuis ynden "lempivaimon" päälle.
Tuo ruudulline on ihan kiva.
:smt041 Ja pääsiäiseksi keltaiset mekot, ja kanat pihalle pyörimään.
sen vois sitten vaikka perustella sillä lintulenssulta suojautumisella.
Kyllä taitas kyläläiset kuskata mut pöpilään, vielä suljetulle. Ne kun ei oikeen aina ymmärrä :smt010
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Joo mun kuvanihan se sielä! Mä oon kuulunu Anti-Sex ry:hyn jo vuoskausia! Tää malli suojaa hyvin ja täydentyy hyvin tuimalla ilmeellä, happanee jo maito ja rusentuu munat meinaan kun kerran mulkasee :smt004
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

:smt005 :smt003 :smt005
Kanamummo on kunniajäsenemme! :smt005
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

:smt005 :smt005 :smt005 halavattu teirän kanssa,mun mahalihakset ei kestä tällästä treeniä heti aamusta,huh huh sentään kun otti koville.
Toi kotopullakin nunnakuva kyllä räjäytti potin.

Joo taidan leikata tollassen zydeemin mitä hilta oli löytäny ja sullon sukkahousuja sitten pehmikkeeks niinku aluskankaaks.tai jotain.
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Jossain näyttelykanojen harrastajien sivuilla surffatessa oon nähny noita "takkeja", ne pitää niitä että pysyy kanat kilpailukunnossa.
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Tuli vaan sellanen mieleen täs notta Gizzzzzmon orpillahan oli vissii siipi verillä :smt017 Eihän toi siipiä suojaa.... Vai suojaako?
Kyl mä edelleen lähtisin niillä sukkiksilla peittelee lintuja! Amarit vaan kukoille jalkaan ni eihä ne enää kanoja kehtaa köyriä häpeissään...

Muoks... Tai sit erottaa kukot kokonaan kanoista ja päästää ne "herkulle" vaan vaik kerran päivässä valvotusti...
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

jamppa kirjoitti:Amarit vaan kukoille jalkaan ni eihä ne enää kanoja kehtaa köyriä häpeissään...
Joo :headbang: Sellaset 40 denierin haarakiilalliset :smt003
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Tai mitäs jos ton takin pukis väärinpäin sille kukolle, et se peittelis niinkun alapuolen? :smt005

Ei vaiskaan... minä kyl edelleen viilaisin sen kukon kynnet pyöreeks
Vastaa Viestiin