Koska hautomakone hyrräämään?

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Suvianne

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Emma!!! Olet taiteilija!!!
Siis ihan upee!
Olen ruusumaalaus fani ja tuo muistuttaa idealtaan samaa.
Käy harrastusketjussa kertomassa mitä harrastat! Maalausta, tatuointeja!?? Kovasti kiinnostaa :)
kanamummo

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Mitäh?!?!? Ite tehny tuon tatskan ???? WAU!
kuukernuppi

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja kuukernuppi »

Hulppea kuva :smt055 !!!!Ja aivan hurmaava tipi sulla :smt003
Emma

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Emma »

:smt043 teijän kaa yhä vaan, juuh tipi on ihana ja erikoinen tappaus -siitä voipi kuvien kaa käydä lukemas tästä linkista jos kiinnostaa http://forum.papukaijat.net/index.php?topic=24182.0
Kiitosta vaan :smt045 noista tatska kommenteista -niitä omatekemiä kropasta löytyy kaikkiaan neljä kappaletta ja lisää suunnitellaan itselle ja muille :smt023 .

Asiasta seinäkelloon -eiku hautomakoneeseen, katsoin nuo kaupan munat tässä läpivalaisten ja eipä niissä näytä yhtään hedelmöittynyttä olla -eikä ihme, olihan pakkasetkin aika kovat sillon kun ne ostettiin, nooh, mut eiköhän tässä ens viikolla sinne sitten hautomakoneeseen pistetä rokkeja tulemaan -jos niissä vaikka olis onnistumisprosentti vähän parempi :smt002
Muusa

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Tsemmpiä Emmalle haudontaan :thumbright: Ja SannaTlle vois olla pätevä ratkaisu sen lämpölampun sijaan (tai mielellään lisäksi) enempi keinoemotyyppinen ratkaisu eli lämpölevy (vaikka tämmöinen). Se lämpölampun aikaansaama 15 astetta riittäisi hyvin oleiluun jos tiput halutessaan pääsisivät keinoemon alle lämpimämpään. Justiin oon itse meinaan suunnitellut samantyyppistä ratkaisua...
SannaT

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja SannaT »

Kiitos Muusa!
Saakohan tuollaisia suomesta mistään? Tai pystyisikö itse tekemään?
Tuo englanti ei oikein suju niin, että tuolta sivulta saisin tietoa, miten keinoemo toimii :smt004

Kovasti täällä odotellaan kevään lämpimämpiä ilmoja.
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

Eipä taida nykyisin enää saada oikein mistään Suomessa. Voihan sellaisen tehdä lattialämmitysmatosta ja sopivista osista, jos osaa ja hallitsee, mutta ei kuka tahansa ilman sähköasennusoikeuksia.

Suosittelen tuollaista jos jostain saat hankittua, mulla on ollut se sekä kana- että viirutipuilla ja on ehdoton kapistus. Ja eipä tarvi pelätä milloin sattuu lämpölampusta polttimo menemään ja tiput kylmettyy. :smt023
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
Muusa

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Muusa »

No siis tuo on tuommoinen muovikuorinen levy joka lämpeää kai kutakuinkin siihen 38'C (eli ei edes palovaarallinen) ja jaloista voi säätää korkeutta. maatiaiskukko ootko omasi hankkinut mistä? Justiin tuohon linkin kauppaan laitoin meilillä kyselyä toimituksesta (suunnilleen kaikki muut Euroopan maat kun löytyy toimitushinnastosta, paitsi Suomi) mutten ole saanut vastausta :smt017 Samantienhän noita voisin tilata enempikin kiinnostuneille jos nyt jotenkin onnistuisi tilailemaan...
smari

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja smari »

Mä oon tilannu lämpölevyn Högbergalta Ruotsista ja juuri eilen tuli postista kuvasto missä niitä oli edelleen. Viimeks ostin muita tarpeita Saksasta ja Englannista, tuntuu että täältä Suomesta ei saa mitään mitä juuri omiin harrastuksiin tarvitsee.
Muusa

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Muusa »

smari siltä tuntuu joo, Agrimarketinkin luulis olevan maatalouskauppa vaan kaikenlaisia saunakiuluja ja tapettirullia sun muuta härpäkettä löytyy muttei kanoille ees juoma-automaatteja. Onks sulla hyvää linkkivinkkiä Saksaan? Saksalaiset yleensä on jämptejä ja lontoonkieli taipuu hyvin, Högbergaan en oo innostunut kun toinen kotimainen taipuu niin kovin kovin kehnosti.
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

Tilasin omani sieltä Färgarsilta, jota ei enää ole.

Olen myös yrittänyt saada yhteyttä näiden valmistajaan, josko näitä tilaisi omaan verkkokauppaan erän, mutta toistaiseksi tuloksetta.
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4449
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

PieniHopea

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja PieniHopea »

Onpa kaunis lintu!
Me ollaankin Emma melkein "naapureita" :smt001
Emma

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Emma »

Kiitos PieniHopea, niipä näyttääkin olevan että asut "naapurissa", kiva että joku muukin on täältä päin :smt006 .

:smt009 mun haudontaprokkis ei ota siipiä alleen, ei oo munia :smt009
PieniHopea

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja PieniHopea »

Eikös vähän väliä ole munia myynnissä?
Mulla on nykyään viiriäisen munia kun sain ekat siivekkääni peräti 6 päivää sitten :smt003
Vastaa Viestiin