Munistapaaminen

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Goodman

Re: MUNISMIITTI 2016

Viesti Kirjoittaja Goodman »

Hauska idea. Koiran kanssa olen joskus ollut pentutreffeillä, mutta mitenkäs tää on tarkoitus toteuttaa; tuovatko kaikki omat kanansa mukanaan vai pelkkiä muniako pyöritellään?
Avatar
mimmu
sussex
Viestit: 601
Liittynyt: 06 Touko 2007, 12:59
Paikkakunta: Etelä-Savo/Sulkava

Re: MUNISMIITTI 2016

Viesti Kirjoittaja mimmu »

Olen muutamassa ollut ja sen tarkoitus on että tutustutaan munitus miitiläisiin/ perheitä on ollut kuka mitenkin pääsee. Ja joku kenellä itsellä on eläimiä ( pääasia kanat. kukot yms) sekä puitteet kutsua luokseen myös mahdollisuus ottaa huomioon pitkämatkalaiset yöpyä ( tai telttailua piha-alueella). Ajankohta on ollut kesä - alku syksyn viikonloppuna. Syömiset yms on nyyttikesti periaatteella ja joku ottaa vastuun tuomisista (pitää listaa) että jokainen osaa sitten jotain tuoda suolaista tai makeaa jne.
Yleensä kaikki tehdään yhdessä ja täten tutustutaan toisiimme ja nimimerkki saa myös kasvot :smt006 On myös järjestetty opastusta kukon lopettamista sekä mahdollisuus ostaa / myydä vaihtaa mitä itse kullakin on tarvis.
Nämä ovat olleet tosi mukavia tapaamisia ja rohkeasti vaan suunnittelemaan. Näitä on ollut eripuolen suomea. Mutta nyt jostain syystä lopahtanut.
Oisko vielä tuolla sivuilla Ohi aiheen .... entisiä tapaamista jäljellä mitään?
Vanhoilta konkareilta löytyykin asian tiimoilta myös ohjeita yms.
Siis nyt virittelemään porukoita koolle :smt024
mummo ja kanaset :biggrin:
Vastaa Viestiin