Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

viiriäiset

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja viiriäiset »

PieniHopea kirjoitti:Kanoja tulevaisuudessa, mutta nyt viiriäisiä, viiriäisiä, viiriäisiä....
Sama juttu alhon ruskeat kullat olis tosi "ihgui"
siimis

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja siimis »

Mä haluaisin kesäkalkkunoita. Ens alkuun :smt002 Sitten kun mieskin olis huomannu, miten kivoja ne on ja ennenkaikkea miten hyvälle ne maistuu, niin sitten vois ottaa oman siitosparin, jolla aina tekis sitten sen kesän teurasparven...

Sitten tekis mieli kultafasaaneja silmäniloksi.

Ja olen kyllä lukenut noista muista siivekkäistäkin, ankka/myskisorsa/helmikana ja miettinyt mikä sopis parhaiten meille... Kussakin on puolensa, mutta kaikkia ei voi ottaa.

Nyt meillä on orppeja, kääpiökotseja ja yks onneton yksinäinen silkkikukko (jolle pitäis saada kanoja!), viiriäisiä, siniviiriäisiä ja kyyhkysiä (useampaakin rotua).
niksutiini

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja niksutiini »

öö? mä ainakin ottasin kääpiö kocheja,Brahmoja ja kocheja ja vielä pari valkohuntuu. :smt050
helvi

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja helvi »

Mie ottaisin musta- ja pronssikalkkunoita, kyyhkysiä, plymouth rockeja ja joitain muita kuin alho-maatiaisia.
fasunen

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja fasunen »

silkkejä ja mustahartiariikkejä ja valkosiiriikkejä ja peltopyitä ja heinäsorsia ja chaboja ja ja ja ja (mu ei oo tilaa ja aikaa) :smt003
suikku

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja suikku »

Horniolaisia maatiaisia, mutta niitä ei taida olla paljon saatavana. :smt009
viiperi

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja viiperi »

Kanaroduista haluaisin maatiaisia. Ankkoja mulle on tulossa :smt060 :smt041 :smt041
Lumikeiju84

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja Lumikeiju84 »

Toivomuslistalla olisi (jos kanala valmistuu aikataulussa) loppukesästä piikkiöläisiä maatiaisia. :smt001 Muitakin siipikarjaa olis kiva saada, mutta noista ja viiriäisitä on hyvä lähteä. :smt050
Karnati

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja Karnati »

Orpingtoneista haaveilen, ja brahmoista tykkäisin. Jos vain nämä nykyiset Brahmat munisivat vielä, niin heti laittaisin haudottavaksi joko kanan tai koneen alle.
Lisäksi minua viehättää ihan tällaiset sekakanat, maatiaiset tai muut koikkelehtijat.
viros

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja viros »

Kyllä niitä mitä haluais on aika paljon en varmaa jaksais luetella kaikkea :smt005
kyllähän kaikkia rotuja ja lajeja ainakin hiukan haluan :smt003
mona

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja mona »

Onkohan niitä broilereita mahdollista saada mistää ne kiinnostaisi minuakin :)
Chilam

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja Chilam »

Haluaisin
Araucanoja lisää, ja kanoja nimenomaan, samoin isoja kotcheja.
Siebenburgereita!! ja ehkä hollanninhuntuja muutaman

On araucanoja, jättikotcheja, (helmikanoja, cahaboja, kääpiökotcheja, silkkejä ja partasilkkejä kummisedällä) ja sekarotuasia molemmilla (mistä millonki otettu muutama)
kontsa

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja kontsa »

Haaveissa olisi sultaneita.ovat nii kauniita :smt050 ja ehkä lisää ilmajokisia.
Kananmuna

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja Kananmuna »

haluisin sellassii kanoi((ja tietysti sellasen samanrotusen kiukon)),jotka munii ja hautoo mahollisimman hyvin...ainaki munis hyvin.
Ana

Re: Mitä rotuja haluaisit? (Lista)

Viesti Kirjoittaja Ana »

-Chaboja
-Millejä
- lisää silkkikanoja! :smt060
Vastaa Viestiin