Tiukun Alhoja

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

tiuku

Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Testataampas onnistuuko tämä alkuunkaan.. :smt017

Kuva
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

oi! Tännehän se minun Taavettini tuli!! :smt060


Ja lisää:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva Kilinä

Kuva Helinä
Ushva

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Oho, näyttääpä ne jo eriltä vaikka on viikko vasta kulunut. Ja kivan näköinen ulkotarha!
Meillä on nyt 13 uutta tipua kasvamassa, niin pääsette syksymmällä sitten valitsemaan lisää kanoja Taavetille. :smt003
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Millonkas niistä värejä erottaa? Pitää ottaa ne kolme lisää, niin on Taavetille touhua! Se niin innokkaasti tuotakin laumaa paimentelee.. :smt045
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Tää nyt laittaa jonkun kanan kuvan uhastakin, vaikka ei nyt vaadtussa koossa tulekaan (vaikka on kuvakoko vaadituksi muutettu!).. :smt017

Kuva
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Kuva Helinä
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Juu, ei toimi. Jättikokoisena nämä tulee, vaikka kuinka kutistelisi.. Jäädään odottamaan apua viisaammilta! :smt100
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Ihan oikea koko sulla on eli se 640x480 ja ainakin mun näytöllä kuvat näkyvätkin sopivan kokoisina...Höh! Näätkö itse muiden laittamat kuvat oikein vaiko liian isoina? Esimerkiksi vaikkapa nämä tripulcen kuvat, joissa sama kuvajemma ja -koko:
http://www.munanetti.net/viewtopic.php?f=7&t=5639
Jos nuokin näkyvät sinulle liian isoina, niin oisko syy sitten sun koneen näytön asetuksissa?
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

yön aikana ovat näköjään kutistuneet normaaliin kokoon.. :smt005 Mikä lie härö oli!
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Päivietäämpäs tilanne.

Meidän uutukaiset, joista tosin keskimmäinen rassukka ei elänyt naapurin kissan takia paria päivää pidempään.. Kissa sai verkon läpi lyhennettyä tipun päätä lyhemmäksi. Elossa olijat ovat Leila ja Annukka.

Kuva

Kuva

Kuva Joulupaistista on tullut hassun värinen :smt003

Kuva Taavetti :smt060


Kuva Kilinä.
Ushva

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Leila ja Annukka! :smt003
Taavetistahan on tullut jo komea poika ja mielenkiintosta nähä minkä värinen etenki tuosta tummemmasta tipusta (onko se nyt sitten Leila vai Annukka?) tulee. Ootko ajatellu onko siinä mustaa lainkaan, vai vaan tuota tummaa ruskeaa? Kuvassa näyttää kuin olis vähän mustaakin.
kanamummo

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Kauniita! Eteski Joulupaisti, tuleeko siitä ihan totta paisti, ei kai?
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Juuri kävin niitä hoitelemassa pihalla, kun nyt ensimmäistä kertaa Taavetti paimensi pienetkin ulos. Sen kissaepisodin jälkeen olen antanut niiden ihan itse päättää haluavatko ulos vai eivät ja antanut Taavetin rauhassa kanojansa hoidella! Eiköhän se kukkona parhaiten tiedä miten niitä kanoja oikein hyvänä pidetään. Minun sössimisellä saatiin laumaa vain pienemmäksi....... :smt102

Leila on tummempi ja on tosiaan mustaa nuo tummimmat kohdat. Annukallakin on mustaa ja valkoista siivissä. Joulupaisti toimii meidän varakukkona ainakin siihen asti, että jostain saadaan hankittua joku erisukuinen kukkopoika kakkoskukoksi! Vaan tulee siitä sen verran hassun värinen, että saapa nähdä.. :smt002 Sekin on nyt aloittanut kiekumisharjoitukset! Eilen ihmettelin tallissa, kun Taavetti kiekui, että mikähän sillä on kun välillä rääkäisi ihan kummasti. Ikkunasta sitten näin, että Joulupaistihan se oli yläorrelle Taavetin viereen parkkeerannut ja aloittanut kiekuharjoitukset.. :smt023
tiuku

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja tiuku »

Ja kuvapäivityksiä!

Joulupaisti
Kuva

Taavettia edestä ja takaa..
Kuva

Kuva

Team Leila&Annukka
Kuva

Tytöt
Kuva
Ushva

Re: Tiukun Alhoja

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Voi vitsi että Taavetista on tullu hieno! Piti oikein lapsillekin näyttää nuo kuvat kun Taavettihan oli meidän poikien suosikki. Kysyin että olisivatko tunnistaneet kuvasta, niin meinasivat että tietenki olisivat. :smt002
Joulupaisti ja tuo kana missä on mustaa pilkkua, on kyllä ihan eri värisiä mitä mulla on tullu mistään tipuista, tosi mielenkiintosta nähdä minkälaisia esim. ekan sulkasadon jälkeen ovatkaan, lisääntyykö nuo pilkut vai miten käy.
Vastaa Viestiin