Marikan tipuja

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Marika

Viesti Kirjoittaja Marika »

Jos ensi viikolla hakisi :-k

Täällä vielä pohtinu, että olisko pitäny tuo kanala laittaaki eri kohtaan ja lampaat ois saanu pitää tuon oman talvikarsinansa. Mä oon niin päättämätön tapaus. Mut laitetaan nyt alkuunsa kanat tuohon, eikö sitä voi sit vaihtaa tuota paikkaa, voihan? :smt003
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Voi voi.. Ei ne pienistä siirroista silloin tällöin stressaannu, kun nyt ei joka viikko retuuta johonkin uuteen paikkaan.. :smt005
Marika

Viesti Kirjoittaja Marika »

No en mä niitä joka viikko jaksa siirrellä :smt005

Mutta kesällä ne ois eri paikassa ku talvella. Tässä alla kuva siitä kesän paikasta. Siinä on noin isot avattavat ovet ja alla iso rako. Pitäiskö tuo alaosa jotenki laittaa ettei oo tuota rakoa? Jos yöksi ovet aina suljetaan ja kanat tuonne sisälle.
Kuva
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Haittaako se, jos kanat sieltä puikahtavat ulos jo auringon noustessa, siis ennen kuin auot ovia? Jos ei, niin ei kai sillä tukkimisella ole muuta merkitystä, kuin ehkä petojen torjunnassa.
Marika

Viesti Kirjoittaja Marika »

Niin, ei kait se haittaa. Kaikki pitää kysyä ja varmistaa täällä viisaammilta :smt003
Marika

Viesti Kirjoittaja Marika »

No nyt ne on kotona! Matka meni hyvin. Olivat kyllä melkein heti kuin kotonaan. Siellä me sit lasten kans istuskeltiin ilta :smt005
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Onnea uusista kanoista! :smt006
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Hyvä hyvä! Kiva, kun meni mukavasti! Niin, onnea uudelle kanalliselle! :smt003
Marika

Viesti Kirjoittaja Marika »

Kiitos, kiitos! Laitanpa muutaman kuvan. Valitettavasti ne ei oo kovin tarkkoja, ku kännykällä kuvasin ja vauhdikkaita ovat nämä pikku neidit.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnea Marika! Sieviä tirppasia saitkin...Kotkot on semmoisia katseen vangitsijoita, että voi tosiaan piiitkät tovit vaan katsella niiden touhuja.
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Onnea uusista kanoista!
Uusi puhdas kanala on aina niin kaunis... mullakin oli sellainen joskus :smt005
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Kaunis kukko! Pilkkukuume iski!
Vastaa Viestiin