meidän pikkuasukkeja ja vähän askarteluja

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

:smt005 :smt005 :smt005

Eikös olekin komeita kukkoja..viinissä..kasvamassa :smt019
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Tässä tiput kaksi viikkoa ja kaksi päivää vanhoina. Jokohan alkaisi erottaa tytöt ja pojat.. yritin tiirailla tuon yhden topicin ohjeiden mukaan, mutta ne on niin saman näköisiä kaikki.. eli siis viisi kukkoa, niinku Jamppakin jo sanoi :smt005

Kuva

Tälleen jo alustavasti, että kumpia sitten onkaan, niin ne ovat "vapaita" etsimään kotia itselleen. Molemmat vanhemmat on Lassilan tilalta, joten pitäisi sitten mennä sellaiseen kotiin, jossa puoliso(t) on muualta.. Täysialhoja ovat, tosin en kuulu säilyttäjiin, mutta en näe estettä, etteikö saisi säilytysohjelmaankin haluttaessa mukaan nämä meidän tirpat. Minkäs ikäisinä näitä yleensä luovutetaan? Yksiö alkaa kohta käydä ahtaaksi koko joukolle enkä uskalla pitää vapaanakaan muuta kuin sitten kun loppuporukka on pihatarhassa ulkoilemassa. Yksihän meillä joutui traagiseen onnettomuuteen johon liittyi niskaan laskeutuva kana (mamman ja toisen alhon välientasauksen tuoksinnassa) :smt010
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Kukko ,kukko, kana ja kahesta vikasta ei nää. Olisko parempaa kuvaa niista kahesta.
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

No nyt on vihdoinkin kuvaa koko porukasta, saisikohan nyt selvyyttä paremmin. Toi ensimmäinen on ainakin kukko selkeesti. Niitä on siis yksi tumman kirjava, yksi keskikirjava ja kolme vaaleampaa, ei kai voi olla niin hyvä tuuri..?
Kuva
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

No mun silmään näyttäis et noi kaks etualalla olis kukkoja muut kanoja.
Mutta ei siis noi vierekkäin olevat ole molemmat kukkoja vaan niistä etummainen ja sitten toi yksistään etualalla oleva.
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Toivotaan et olisi kanojakin joukossa, kiitos Minnimanni taas ahkeroinnista. Mä yritän seuraavaksi saada yksilökuvia, mut kun ne vilistää niin kovaa, että useat kuvat on sellaisia psykedeelisiä vauhti-malleja.. :smt005
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Mulla kävi ton Ellin kuusikon kanssa p..säkä, kuudesta tipusta ilmeisesti 4kukkoa ja vaan 2 kanaa :smt010 .Yks kukkotipu on valkoinen.
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

no olipa huonoa tuuria sulla :(
mut että valkoinen kukko, onko kuvia?

Mä oon ollut niin töissä vaan, että oon pudonnut kaikista topikeista ihan kokonaan, käyn vaan herkistämässä vatsalihaksia aina välillä muniksessa.. No ehkä nyt alkaa rauhoittumaan työt ja saa taas seukata kaikenlaisten siivekkäiden ja niiden harrastajien kanssa :smt003
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Ei oo tullu otettua kuvia, mutta viikonloppuna otan lupaan sen :smt002
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mun mielest tos olis vaa yks kukko...
Toi tos edessä. Toki voipihan niitä olla sielä taaempana, mut en nähnynnä harjoja kunnolla..
Vastaa Viestiin