Jipiaijee nyt on mullakin kanasia

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Oikein nostalginen automaatti!
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Hyvin keksitty, ihan käy kateeks :smt003
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4447
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Ihana systeemi! Siinä on niin kuin katu, jonka päässä postiloota ja sivulla sitten rivitalokämppä :smt003 Olikos Kerttula-nimi valmiina vai keksitkö Kristiina sen kanakaartin sukunimeksi?
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

No ihan on valmiina ku on mun vanhan kodin postilaatikko. Ollu vaan n. 10v tuolla ulkona käyttämättömänä. Melkein museokamaa :smt003
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Onpa hieno automaatti! Kyllä kanasten nyt kelpaa :smt003 ihan näyttää kuvasta kuin ne olis jo kasvaneetkin vähän :smt003
iisa

Viesti Kirjoittaja iisa »

Kivoja kuvia.. minäkin hain äskettäin omat ENSIMMÄISET kanat muusalta :smt003 :smt002 että harjoitellaan täälläkin kanan hoitoa :smt005
Näihin kyllä kiintyy aikalailla... :smt007 Veli tuli tänään tekemään tettiviikkoa ja painui ensimmäisenä kanalaan...ja viettikin siellä jonkin tovin...
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Automaatti kelpaa hyvin
Kuva

Mä muutin tönön alas, kun porukka majottu sen alle ja se ei ny ole suotavaa. Nostan sitte takasin, kunhan oppivat näihin pesiin. Ajattelin, ettei ole kiva kontata lattialta munia sitten joskus. Heti kelpas, koko kööri muutti yhteen pesään
Kuva
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Ihana tämä viimoinen kuva :smt007
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Emmää kestä kun toisilla on niin kotoisaa pesässä :smt005
Millain ne mahtuu sinne kun vähän kasvavat? :smt003
Noi kyllä keksi tuon pesissä nukkumisen jo meillä hiukan ennen muuttoa. Hämmästyin kovasti kun tuo musta oli samassa pesässä meidän Sirkku-kanan kanssa, kun Sirkku vielä eniten on pienempiään kurmuuttanut - kai kun se vain vähän aika sitten oli itse vielä pieni ja toisten tossun alla, se pistää nyt vahingon kiertämään... reilu meininki.
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Se on sitte pistettava väliseinä :smt003

Oikeesti ne oli tosi hauskoja ku niitten piilo vietiin, mut mä ajattelin, et sitte ku ne alkaa joskus muniin ni mä saan kontata niitä munia sieltä alta. Katotaan, jos joskus nostan ton takasin kunhan oppiivat sinne.
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Ihana siskonpeti! :smt003
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Kylläpä sieltä luukusta kurkkaa kauniita kanoja! :smt007

Niinhän se on, että jos joku suojaisan hämärä mökinalusta löytyy, niin sinne ne tuppaa kanat hakeutumaan jo ihan luonnostaankin munimisreissuille. Pesän on hyvä olla joko aivan maassa tai sitten niin korkealla, että alaoleskelutila ei jää suojaisaksi munimissilmällä katsoen. Tai sitten vetää verkon alaosan ympärille, että eivät alle mene. vaikka se kyllä pienentää lattiatilaa sitten...
Elle sinne häkkiin hommaa sitten samallajotain pikkuväkeä asumaan! :smt002
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

Ihania kuvia, mahtava ruoka-automaatti ja kauniita kanoja :smt007

Ei voi kuin todeta että ONNEA kanasista :smt003
Vastaa Viestiin