hautominen

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Tius^^

Viesti Kirjoittaja Tius^^ »

Kotopullaki kirjoitti:Meilla muuten haudotaan ihan koko ajan ja hirveella innolla, seka kanat etta kalkkunat, vaikken rypaleita syotakaan. Ja punkut juon ite. Oon epaillyt syyksi sita kun meilla on noita kukkoja niin paljon niin kanat ei enaa jaksa ;-) ja menee piilottelee hautomapaikkoihin. Onko tallanen mahdollista???
miks se ei ois.. nimittäin meillä yks kana viihtyy palko kanin vieressa. kukko melkei koko ajan yrittää polkea sitä mut kania se pelkää nii pikkukana menee sen alle piiloo ja pupu suojelee sitä :smt003 :smt005
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Ompas teilla ritarillinen kani, taytyy sanoa! Ja viekas kana!
Nythan sa voit sitten ilmoittautua ottamaan vastaan kaikkien munislaisten ei-toivotut kukkopojat ja juotat kanat humalaan. Jo pitais hautomisintoa alkaa loytymaan :-) Tai sitten ne alkavat bailaamaan kun luulevat olevansa etelassa lomalla... ;-)
Tius^^

Viesti Kirjoittaja Tius^^ »

joo mulla on 3 kukkoa, 7 kanaa että eiköhän tuonne vielä 10 kukkoa olis tarpeessa ku ei noi 3 kukkoa ehdi polkemaan kanasiansa :smt003 no joo. pitää muutenki laittaa pataan.. ei siinä kyllähän mä voisin noita kukkoja paistiks kasvattaa ja aina komeimman jättää itelle :smt003
Vastaa Viestiin