eläinlääkäreistä

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

tiina kirjoitti:Täytyy kehua meidän lääkäriä, kaikki ongelmat ja vaivat on otettu 'ihan tosissaan'. On käyty täällä meillä hoitamassa ja olen vienyt vastaanotolle kanan. Ja aina on paneuduttu asiaan. Kaikki meidän eläimet, hevonen, koirat, kissat ja kanat on saanu aina hyvän hoidon ja koskaan ei ole suhtauduttu väheksyen. Mainostan sen verran, että meidän elukat hoitaa Klaukkalan eläinlääkäri, joka on Kiikaistenkujalla, siellä on esim. Johanna Raulio, joka on erikoistunut eksoottisiin eläimiin.
Heh...meiltä meni Pomeranian pentu kyseisen eläinlääkäriaseman omistajalle viikko sitten :smt003
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Hakalan emäntä: minkäs nimistä troppia Lordille sait? Niin...ihan sillä vaan pitää kysyä, kun hetikään kaikilla ei valitettavasti ole noin ihania tohtoreita käytettävissä...tosin jotkut suostuvat lääkitsemään, jos osaa itse pyytää sopivaa lääkettä...
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

HiltaHelikopteri kirjoitti:Hakalan emäntä: minkäs nimistä troppia Lordille sait? Niin...ihan sillä vaan pitää kysyä, kun hetikään kaikilla ei valitettavasti ole noin ihania tohtoreita käytettävissä...tosin jotkut suostuvat lääkitsemään, jos osaa itse pyytää sopivaa lääkettä...
VIBRAVET vet 10mg/ml
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Juu Jaana lällätteli tuossa viikolla, että heillepä tuleekin pommin-pentu. Minä lällättelin siihen, et meille tulikin lampaita. Todettiin lopulta, että ollaan vissiin molemmat aika tärähtäneitä :smt003 kun mietittiin näitä kaikkia meidän karvakorvia.
Meillä on muuten Hesystä kleinspitz, semmoinen huostaanotettu, 9-vuotias Doni. Se painoi huostaanotettaessa 12 kiloa, eikä se pystynyt kunnolla liikkumaan. Nyt se painaa 8 kiloa ja vauhtia riittää :smt001. Jaa mutta taas mä eksyin aiheesta :smt017
Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

OI....laitappa kuvia koirasta...ne on ihania :smt007
Laivakoirat taitavat olla kleinspitzin serkkuja.. :smt005
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

No tässä tapauksessa ei tarvitse paljon yllyttääKuva :smt003Kuva
Kuva
KuvaTässä alimmaisessa kuvassa on se idea, että sillä on jo vyötärö! Tuossa missä se on meidän kultsun kanssa, se painaa noin kymmenen kiloa ja alimmaisessa enää 9 kg. Nyt se on noin 8 kg-
Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

Oho.. :smt012
Ompas ollut tosiaan pullea pallo,nyt taitaa saada liikuntaa kaverin avustuksella :smt001
Ihana koira,rapsutuksia :smt007
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Hienosti olet saanut laihdutettua :smt003

Meidän Lordi on ollut oikea mallipotilas, ottaa antamani lääkkeen mallikelpoisesti ja mikä mukavinta jalka on jo parempi :smt001
Wuohetar

Viesti Kirjoittaja Wuohetar »

Tosi suloinen ja kiltin näköinen koira, hyvin näkyy tulevan toimeen kanojenkin kanssa! :smile:
Vastaa Viestiin