Keinoemona

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

Jesjesjes :wav:
Kaikki päättyi onnellisesti :thumbup:
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Voi pikku-pirpanan seikkailuja :smt003 kyllä nuo sisaruksetkin on aikamoisen ketteriä tapauksia. Aika homma oli että sain kukot kiinni kun siirsin katokseen ja oli tarkoitus siskokin siirtää sinne mutta...en saanu kiinni :smt003 Sisko jäi sitten asustelemaan toistaiseksi Lordin lauman kanssa.
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Mulla on 2 kertaa päässyt Pirre karkuun pihalle :smt013 Eikä sitä kyllä kiinni saa, varsinkaan, kun meillä ei ole edes haavia. Kummallakin kerralla on sitten itse mennyt kanalan eteiseen odottelemaan, että pääsiskö kavereiden luo takaisin. Muutaman tunnin on kummallakin kerralla pihaa tutkiskellut.
Kummallista, että muuten tosi kesy kana, ei ulkona päästä lähellekään :smt017

Ekalla kerralla oli mukana myös Hansu ja Tupu. Tupun sain ajettua takaisin kanalaan helposti, mutta en edes huomannut Hansun puuttumista kuin vasta illalla :smt012 En nähnyt sitä pihalla, joten en edes tiennyt senkin karanneen. Eikä sitä sen jälkeen ole näkynyt :smt010
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Voi Hansua :smt009 onkos se ollut jo pitkään kateissa..
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Justiina, kohta 2 viikkoa :smt012

Huomasin, että nyt rouvat livahtivat ovenraosta ulos ja
Tupu ja Pirre olivat heti siinä kanalan edessä ulkona. Mä en oikeesti voi tajuta miten ja mihin Hansu meni. Miksiköhän se ei ollut muiden kanssa samassa. Koiratkin olivat silloin sisällä, joten ei sitä hätyytettykään. Vilaustakaan en Hansusta nähnyt, vaikka Pirreä siinä seurailin pitkin pihaa :smt017
Illalla (kun huomasin sen puuttuvan) oli oikein suuretsinnät, mutta ei löytynyt.
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Voisko olla ovelana hautomassa jossain? :smt017
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Kaikkea kauheeta tuli mieleeni silloin :smt009 Ajattelin, että jos se ei olekaan karannut, vaan vaikka kuollut kanalaan, niin toiset on sen sitten syöneet. Mutta eihän sellaista oikeesti voi tapahtua, eihän?

Pitää kanala syynätä vielä kerran läpi, kaikki hyllyt ja pahvilaatikot, jos tosiaan oliskin hautomassa
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Toivotaan että olisi jossakin jemmapaikassa hautomassa :smt004
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Toivottavasti Hansu löytyy vielä jostain, munakasan päältä...oisko myös ulkona semmoisia jemmoja, johon olisi voinut tälläytyä hautomaan?

(Periaatteessahan toiset kanat voivat tappaa ja syödäkin, mutta ei kai semmoista pääse ihan huomaamatta tapahtumaan, kun kuitenkin käyt kanalassa usein? Semmoisen inhojutun tiedän, että kana on suolistanut kaverinsa hengiltä...yh-hyh!)
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Hilta, käynhän minä kanalassa vähintään 2 x päivässä. Useamminkin tulee pistäydyttyä, jos kotona ollaan.
Vastaa Viestiin