nimen vaihtaminen

foorumin toimintaan liittyviä asioita

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Pigeon

nimen vaihtaminen

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Pystyykö käyttäjän nimee vaihtamaa? :smt017
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4442
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Periaatteessa ei. Erittäin perustellussa tapauksessa pystyy. Esim. rekkautuu uusi käyttäjä niin samantapaisella nikillä, että on sotkeentumisvaara vanhempaan käyttäjään.
Pigeon on hyvä nikki---miks sä sen haluisit vaihtaa?
Pigeon

nimi

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Ei siinä mitään vikaa ole kuhan uteliasuuttani kyselin :smt003
-Kyyhky-

Viesti Kirjoittaja -Kyyhky- »

Tota nimimerkin vaihtamista olen itsekkin miettinyt, että olis kiva jos olisi sama nikki joka foorumissa.
Olis vaan alunperin pitänyt sama nikki laittaa tännekkin kun muuallakin. :smt002
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Kyyhkyn kanssa oon ihan samaa ajatellut. Tuli mieleen kun huomasin ekan aqua-webbiläisen. Silloin meinasin pyytää että jos vaihtaisin nimen.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4442
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

^Ihan hyviä perusteluja...jos vastaavia esitetään silloin, kun on kirjoitettu vasta viesti tai pari, niin saattaapi mennäkin läpi :smt002 <---Vinkkinä vain ihan uudelle käyttäjäkunnalle :smt003 (Vanhempi käyttäjäkaarti ymmärtänee, että aika monelta sekoaa pasmat pitkäksi aikaa, jos nimimerkkejä ruvetaan muuttelemaan. Kun noi avatar-kuvien vaihdotkin on joskus todettu melko hämääviksi.)
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

HiltaHelikopteri kirjoitti:Vanhempi käyttäjäkaarti ymmärtänee, että aika monelta sekoaa pasmat pitkäksi aikaa, jos nimimerkkejä ruvetaan muuttelemaan.
Mut jos siinä olis vähän aikaa se vanha nimikin, esim. mun nick ois "Kanapää (ex. Muusa)" niin kaikki ehtis oppimaan että Muusa on nykyään Kanapää nimeltään.

...mutta älkää nyt muuttakoo mun nickiä Kanapääks, pliide, se oli vaan esimerkki :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4442
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

No, ei vaihdeta ei, ei Kanapääksi, kun sun uusi nikkihän pitäisi olla Tyrnipsipää :smt043 Muusalla taitaa käsittääkseni olla sen verran hurtti huumorintaju, ettei tämä mun vitsi menne liian pahaksi-kai?
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4442
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: nimen vaihtaminen

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Nostan tämän vanhan ketjun näkyville, kun en viitsi sotkeentua markkinapalstalle asiassa, joka ei koske ollenkaan ko. ilmoitusta.
Nimimerkin vaihto on mahdollista ylläolevin perustein.

Elävässä elämässä pitää niidenkin pärjätä, joilla on tismalleen sama etu- ja sukunimi kuin joillakin toisilla. Täällä munismaailmassa ei voi olla kahta tismalleen samaa nimimerkkiä kahdella eri käyttäjällä, jotka ovat rekisteröityneet tänne.
Rautalankaesimerkki: *kananmuna* on eri nimimerkki kuin *kananmunat*. :smt005
vardenji

Re: nimen vaihtaminen

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Tosta tuli vaan mieleen kun käytän yleensä nimimerkkiä varden, mut sit rupesin törmäämään useempaan otteeseen samaan nimimerkkiin enkä tajunnu tänne kokeilla et onks se toinen kans täällä kirjoilla. Tulee siis nimestä vari denji(ei ole VIELÄ oikee nimeni, oon vaan käyttäny vari-nimee jo7 vuotta) Vaan eipä toi enää oo niin haitannu. Enää en jaksais edes nähdä vaivaa et pyytäisin sen muuttamista näin pienin perustein :smt002
Vastaa Viestiin