Kirjaudu sisään automaattisesti - ei toimi

foorumin toimintaan liittyviä asioita

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
tosimummo

Kirjaudu sisään automaattisesti - ei toimi

Viesti Kirjoittaja tosimummo »

Laitan kirjautumisen yhteydessä tuon täpän tuohon kohtaan jonka mainitsin jo otsikossa, mutta joka kerta joudun kuitenkin kirjautumaan erikseen. Miksi se automaattikirjautuminen ei toimi? :smt017
Annir85

Re: Kirjaudu sisään automaattisesti - ei toimi

Viesti Kirjoittaja Annir85 »

Onko koneesi omat asetukset miten? Mulla ei tallenna sivuhistoriaa, joten joka kerta "joudun" kirjautumaan uusiksi. Olisko se sullakin syynä?
tosimummo

Re: Kirjaudu sisään automaattisesti - ei toimi

Viesti Kirjoittaja tosimummo »

Kyllä mulla ainakin sivuhistoria näyttää olevan litaniana tuolla, muuta en tästä ymmärrä.. :smt004
kochin-fani

Re: Kirjaudu sisään automaattisesti - ei toimi

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Käyttääkö samaa konetta joku muu? Jos joku toinen poistaa sivuhistoriasta omat käyntinsä eri sivustoilla, niin se Muniksen kirjautuminenkin varmaan menee siinä samalla, jos poistaa kaikki sen hetken kirjautumiset yms.. Vaikka tietysti sitten en tiedä, jos ihan hetkeksi suljet Muniksen ilman että joku muu käy koneella ja silti joudut kirjautumaan uudestaan :oops:

Tai oliskohan koneessa päällä joku asetus, joka unohtaa automaattikirjautumiset?
tosimummo

Re: Kirjaudu sisään automaattisesti - ei toimi

Viesti Kirjoittaja tosimummo »

Oma kone on, ei pitäisi muiden tätä käyttää. Jos ei sitten mies käytä minun ollessa töissä.. :smt024 Pitänee kysäistä.. :smt014
kochin-fani

Re: Kirjaudu sisään automaattisesti - ei toimi

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Hei muuten, kirjaudutko ulos aina Muniksessa käyntisi jälkeen? Minulla ainakin käy niin, että jos kirjaudun ulos käyntini jälkeen, niin seuraavalla kerralla on kirjauduttava itse uudestaan, vaikka automaattikirjautuminen olisi ollut päällä. Normaalisti kun taas suljen Muniksen ilman, että klikkaan tuota kirjaudu ulos. Eli jos asetus tavallaan "nollautuu", kun kirjautuu ulos, ja toimii vissiin vain sillä yhdellä kirjautumisella?
Vastaa Viestiin