Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

foorumin toimintaan liittyviä asioita

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4442
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Olisiko innokkaita talkoolaisia rotu- ja lajiesittelyiden kuvien päivitykseen/palautukseen? Esittelyistä on hävinnyt suuri osa entisistä kuvista ja aina myös uudet kuvat ovat tervetulleita. Jos sinulta löytyy suhtkoht selkeitä kuvia, niin sähköpostaa minulle. Jos osaat, niin lataa ensin kuva johonkin kuvajemmaan ja postaa minulle vain linkki. Jos joku haluaa kirjoitella uusia esittelyitä (tai täydentää entisiä tekstejä), niin niitäkin saapi laittaa tulemaan.
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Kiitos Hilta, aika moni, ja minä muiden muassa, on pikkusen tuskastunut kun ei mitään enää näy. Varmasti täällä on sellaisia osaajia, jotka pystyy auttamaan. Valitettavasti minä en kuulu heihin.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
kochin-fani

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Voi kuinka mielelläni antaisin ottamiani kuvia esittelyiden käyttöön, mutta kanojeni rotupuhtaudesta ei ole mitään takuuta, maatiaisten kannasta puhumattakaan. :-k Tekstienkin kirjoitteluun voisin osallistua, mutta miun rotutiedot päättyvät juuri niihin perustietoihin joita esittelyissä jo on... :smt005
Eli innokas olisin jos vain voisin/osaisin auttaa :-"
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Näkyypä päivitetyn, kiitos Hiltalle tai muille tekijöille. :smt023
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
kanakyseliä

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

HiltaHelikopteri kirjoitti:Olisiko innokkaita talkoolaisia rotu- ja lajiesittelyiden kuvien päivitykseen/palautukseen? Esittelyistä on hävinnyt suuri osa entisistä kuvista ja aina myös uudet kuvat ovat tervetulleita. Jos sinulta löytyy suhtkoht selkeitä kuvia, niin sähköpostaa minulle. Jos osaat, niin lataa ensin kuva johonkin kuvajemmaan ja postaa minulle vain linkki. Jos joku haluaa kirjoitella uusia esittelyitä (tai täydentää entisiä tekstejä), niin niitäkin saapi laittaa tulemaan.
Niin mitä tarkoitit kuva jemmalla en ymmärtäny :smt021
Eme

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja Eme »

HiltaHelikopteri tarkoitti, että et lähettäisi tukkoa kuvia suoraan yv:nä tai sähköpostina vaan tallentaisit ne ensin netissä jollekin palvelimelle ja jakaisit sitten linkin vain yv:nä. Kuvat ovat isoja tiedostoja ja täyttävät nopeasti koko viestikansion, jos niitä ei kerkeä samaa matkaan kopioimaan omalle koneelle ja poistamaan viesteistä. Kun viestikansiossa on liikaa tavaraa, se ei pysty vastaanottamaan enää mitään.

Netissä on erilaisia palvelimia kuvien tallentamiseen, ohjeita näiden palvelinten käyttöön löytyy esim. munanetin kuvagallerian keskustelusta: kuinka saan kuvan.
kanakyseliä

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

Eliii lataan vaikka postimage.org iin vaikka käppänistä kuvia ja lähetän sitten linkin s postiin hiltalle ymmärsinkö oikein :smt047 :smt021
Eme

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja Eme »

Juuri näin minä ohjeistuksen ymmärtäisin.
kanakyseliä

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

No jos asia on näinn niin kääpiö kocheista kuvia voisin laittaa :smt038
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4442
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Tänään laitoin heikki-nimimerkiltä tullutta lisätietoa fenixin esittelyyn. Kiitos heikki!
Kanakyseliä: oletko lähettänyt kuviasi mulle? Ei ole ainakaan tullut perille saakka...
Ja kaikki innokkaat: uusia kuvia ja tekstejä saa laittaa tulemaan :smt024
kanakyseliä

Voisitteko päivittää

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

Eli voisitteko joku ylläpitäjistä vähän päivittää noita kanarotu esittelyitä esim lisää kuvia ja tietoa :bounce: :thumbleft:
Junakassi
kana
Viestit: 105
Liittynyt: 02 Heinä 2015, 14:23
Paikkakunta: Kouvola

Re: Voisitteko päivittää

Viesti Kirjoittaja Junakassi »

Olen samaa mieltä :smt023
kanakyseliä

Re: Kanarotu- ja lintulajiesittelyiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

HiltaHelikopteri kirjoitti:Tänään laitoin heikki-nimimerkiltä tullutta lisätietoa fenixin esittelyyn. Kiitos heikki!
Kanakyseliä: oletko lähettänyt kuviasi mulle? Ei ole ainakaan tullut perille saakka...
Ja kaikki innokkaat: uusia kuvia ja tekstejä saa laittaa tulemaan :smt024
Herranjestas olin aivan unohtanutkin ne kuvat jospa tuossa kesemmällä lähetän kääppari kuvia kun nyt ei missään kauneimmassa kunnossa"talven johdosta"
Vastaa Viestiin