Hakalan kotisivut

käyttäjien kotisivulinkit ja lintuaiheiset linkit

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Hakalan emäntä

Hakalan kotisivut

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Päivittelin sivuja ja tein muutamalle sivulle uuden ulkoasun
http://www.twistand.com
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Nämä ovat mun suosikkisivut! :lol:
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Mää kävin tuolta toiselta voorumilta kurkkimassa sivuja.. kivoja idiksiä sivustossa.. kukas ne on värkännyt?
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

ihan itte teen
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Voihan nenu! Enpä oo nuin ihania sivuja nähny ikuna! Hienoa työtä! Voi että kun osais.. Ois niin kiva sinne kuvia ja juttuja laitella. Vaan käsi mikä käsi!
TiPu

Viesti Kirjoittaja TiPu »

Ihanat sivut!

Ps. Monta koiraa teillä oikein on? :shock: :lol:
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Koiria:
2 Walesinspringerspanielia
2 Pitkäkarvaista collieta
9 Pomeranian (kääpiöpystykorvaa)
Kissat:
3 maatiaiskissaa
Kanit:
1 Belgianjätti
2 kääpiömix urosta
4 kääpiömix naarasta
6 Riikinkukkokyyhkyä joista 2 poikasta
3 vuohta 2kuttua ja 1 pukki
2 suomenhevosta
kanat:
2 brahmaa kukko+kana
6 piikiöläistä maatiaiskanaa 2kukkoa+4kanaa
4 hybridikanaa
7 mix kanaa + kanaemo jolla 10 pikkutipua

siinä meidän eläimet :D
Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

Hops,"saat" opettaa Teppanaa kotisivujen teossa,
ihan kädestä pitäen :D ja korvausta vastaan.
Ei oikeen ole tuo homma hanskassa ja ohjeista lukemalla en tajua yhtikäs mitään... :roll:
Leenamaria

Viesti Kirjoittaja Leenamaria »

Teppana kirjoitti:Hops,"saat" opettaa Teppanaa kotisivujen teossa, ihan kädestä pitäen
Mie voisin opettaa! :D :lol: Mulla ei kyllä ole noin hienoja sivuja :oops: Mutta eihän suutarin lapsella koskaan ole kenkiä :roll: :oops: Mie teen sivuja toisille ja omat jää lapsipuolen asemaan, kun ei kerkiä :roll: :oops:

Hakalan emäntä: Millä ohjelmalla oot tehnyt noi sivut? Minäkö muka utelias :oops:
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Teppana kirjoitti:Hops,"saat" opettaa Teppanaa kotisivujen teossa,
ihan kädestä pitäen :D ja korvausta vastaan.
Ei oikeen ole tuo homma hanskassa ja ohjeista lukemalla en tajua yhtikäs mitään... :roll:
Toki opetan Jos haluat kotisivut, onhan sinulla ihana tila ja eläimet joita muut varmaankin mielellään katselevat :D

Leenamaria: Mä käytän FrontPagea, muihin ohjelmiin en ole edes perehtynyt. Minä olen tällainen itseoppinut eli kokeilemalla ja taas kokeilemalla opiskellut ohjelman.

KIITOS kaikille sivujeni saamasta hyvästä palautteesta :D
Leenamaria

Viesti Kirjoittaja Leenamaria »

Menee aika pahasti OT:ksi, mutta:
Mä käytän FrontPagea, muihin ohjelmiin en ole edes perehtynyt.
Toi on aika helppo ohjelma siitä, että ei tarvi osata koodista puolta tavua ja silti saa hyvät sivut tehtyä. Opetan työkseni mm. tuon ohjelman käyttöä, mutta ite teen mieluummin ihan suoraan koodia kirjoittaen ihan tavan muistiolla (elikkä NotePad:illa esim.) FrontPagen huono puoli on sen hinta, sitä kun ei yleensä tule edes normaalin kotikäyttäjän office-paketin mukana.

Mie oon tälläinen outolintu :oops: Eli osa-aika lomittaja + sivutoiminen it-yrittäjä :lol:
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Hih hih Leenamaria.. on niitä outolintuja muitakin :oops: .. mää oon päätoiminen it-ammattilainen ja sivutoiminen luomupuutarhuri, joka tarkoittaa, että paskantuottajia on yli puoltoistasataa.. kun kanapojatkin lasketaan mukaan.....tosin meidän puutarha ei tuota mitään, kun kaikki menee toistaseksi eläinten suihin, eli sellainen suljettu kierto.. mitä nyt heinät ja kaurat ostetaan muualta (ja elikoille herkkuja, jos omat loppuu).. Arvatkaas vaan ihmetteleekö mun uraputkityökaverit tätä mun harrastusta.
Leenamaria

Viesti Kirjoittaja Leenamaria »

maunu_muori kirjoitti:Hih hih Leenamaria.. on niitä outolintuja muitakin :oops: .. mää oon päätoiminen it-ammattilainen ja sivutoiminen luomupuutarhuri,
Arvatkaas vaan ihmetteleekö mun uraputkityökaverit tätä mun harrastusta.
Hihii! Kiva, kun on muitakin outolintuja. Etten oo ihan yksin :lol: Kyllä täälläkin on tuttua toi ihmettely. :roll:
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Leenamaria kirjoitti:Menee aika pahasti OT:ksi, mutta:
Mä käytän FrontPagea, muihin ohjelmiin en ole edes perehtynyt.
Toi on aika helppo ohjelma siitä, että ei tarvi osata koodista puolta tavua ja silti saa hyvät sivut tehtyä. Opetan työkseni mm. tuon ohjelman käyttöä, mutta ite teen mieluummin ihan suoraan koodia kirjoittaen ihan tavan muistiolla (elikkä NotePad:illa esim.) FrontPagen huono puoli on sen hinta, sitä kun ei yleensä tule edes normaalin kotikäyttäjän office-paketin mukana.

Mie oon tälläinen outolintu :oops: Eli osa-aika lomittaja + sivutoiminen it-yrittäjä :lol:

Eläimet tuovat hyvää vastapainoa työlle. Leenamaria olet oikeassa, en ymmärrä koodeista edes sitä puolta tavua :D
Leenamaria

Viesti Kirjoittaja Leenamaria »

Ei kaikkien tarttekaan tajuta koodista mitään! Siksi ne ohjelmat on keksitty ja saahan niitä käyttää vaikka osaisi koodiakin. Tekevät vaan niin sotkuista koodia, että vaikea päivittää ilman ohjelmaa myöhemmin.

Hmm... Mulla toi lomitus on kyllä ihan työtä samaten ne it-hommat. Mutta elukat ja tietsikat on kyllä molemmat myös harrastuksia. Harrastuksesta molemmat on alkanutkin. :)
Vastaa Viestiin