Mar-jatta tekas kotisivut

käyttäjien kotisivulinkit ja lintuaiheiset linkit

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Mar-jatta

Mar-jatta tekas kotisivut

Viesti Kirjoittaja Mar-jatta »

Teinpä nyt sitten meillekin kotisivut. Olen aika jälkeenjäänyt näiden tietokonehommien kanssa, eli valmispohjalle ja paljonkäytetylle freewebsille tein, mutta haitanneeko tuo.

Eli osoite on:
www.freewebs.com/kurkiniemen
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

On käyty kurkkaamassa ja hyvältä näyttää! :smt006 Ihania kuvia koirista kauniissa ja rauhallisessa luonnossa :smt007
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Ihanan näköistä teillä :smt007

Terkkuja boksuille ja muille ötököille :smt008
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Talo on söpöstys! Ja samaten ihana kiemurteleva tie, just tollasen tien oon aina halunnu :smt007 ja kaikki muu samaten, KAUNIIT sivut.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Hienot sivut, tosi ihania kuvia! Vieraskirja vain ei toiminut..

Siitä Sissin metsästyksestä: kissathan eivät syö päästäisiä, vaan metsästävät niitä harjoitusta varten. Ja saaliin kanssa leikkiminen on harjoittelua myös.. Ja ikävä kyllä myös syötävät saaliit kissa "kypsyttelee" leikkimällä niiden kanssa, kun ne ovat vielä elossa.. Sille ei voine mitään, vaikka se niin raa'alta tuntuukin..
Mar-jatta

Viesti Kirjoittaja Mar-jatta »

Kiitos kiitos... :smile:

Tässä koko ajan päivittelen vähän lisää tietoa, tuntuu että kun on kerran aloittanut, ei pysty lopettamaan... T:nimim. takapuoli puutuu

Mimmi, kiitos, hyvä tieto! Olen kyllä ajatellutkin sen niin, että siinähän kakara vielä harjoittelee. Meillä muuten löytyi yks päivä keittiön matolta oksennettu kasa jotain pientä eläintä. Siivosin sen pois, ja ihmettelin hetken päästä, että millä se Sissi oikein leikkii. Nostin "mytyn" käteeni, enkä edes heti tajunnut mikä se oli. Kääntelin sitä hetken sormissani, ennenkuin tajusin että se oli pureskeltu päästäisen pää... :pukeleft:

Niin, enkä tiiä mikä sille vieraskirjalle tuli. Yritän jotenkin saada sitä pelittämään, ja tulkaa sitten uudestaan laittamaan sinne puumerkkinne... :hello2:
Vastaa Viestiin