Koska hautomakone hyrräämään?

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Emma

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Emma »

Juuh, onhan tuolla ollut munia myynnissä -vaan kun mä odotan tässä ihan tiettyjä munia tulevaksi -haluun rokkeja ja brahmoja hautoo -tosin kyl mä jo kyselin silkkienkin perään -en vaan niitä saanut :smt012 mistään. Rokkeja ja brahmoja on mulle luvattu -tää oottelu on vaan niin :smt015 ja mä oon sitä tyyliä temperamentissa että: "kaikki mulle heti tässä nyt!" -joten opetellaan :smt048 (me vaan asutaan täällä "rajaseudulla" niin ei oo oiken mahdollisuutta lähtee nuorikkojakaan ihan tosta vaan etsiin, siks yritän saada hautomalla parvea -niiih, jos se nyt siis ikuna onnistuu).
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

Uutta ja edullista lämpölevymallia on näillä näkymin tulossa hautomo.net verkkokauppaan kevään kuluessa. Mahdollisesti maaliskuun lopulla. :smt006
Laitan lisätietoa hieman myöhemmin.
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
Xaus

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Minkä kokoinen lämpölevy on? Kävin tuolta bolen sivuilta katsomassa, mut se on liian iso mun tipulaan, ts. akvaarioon. :smt009
max3

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja max3 »

Pientä kaipailisin minäkin, kun vain pientä määrää viirujakin haudon kerrallaan. :smt002
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

Laitan lähipäivinä tarkempaa tuotetietoa verkkokaupan sivuille, mutta tässä jotain:

Lämpölevy on tarkoitettu n. 20 kanantipulle, mitat 29,5x19,5 cm. Säädettävä korkeus poikasten mukaan. Toimii 12V jännitteellä mukana tulevalla muuntajalla, joten on turvallinen käyttää. Hinta tulee olemaan n. 35 euron paikkeilla postikuluineen. Saatavuus näillä näkymin maaliskuun lopulla.

Kuva
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
Xaus

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Xaus »

maatiaiskukko kirjoitti:Laitan lähipäivinä tarkempaa tuotetietoa verkkokaupan sivuille, mutta tässä jotain:

Lämpölevy on tarkoitettu n. 20 kanantipulle, mitat 29,5x19,5 cm. Säädettävä korkeus poikasten mukaan. Toimii 12V jännitteellä mukana tulevalla muuntajalla, joten on turvallinen käyttää. Hinta tulee olemaan n. 35 euron paikkeilla postikuluineen. Saatavuus näillä näkymin maaliskuun lopulla.
JEE, milloin voi tilata? :smt005
Suvianne

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Ompa kyllä hieno!!!
Emma

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja Emma »

Joo! Mä haluun kans tollasen :smt006
SannaT

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja SannaT »

Toihan on hieno! Just passelin kokoinen tällaiselle pikkukanafarmarille :smt041 Sopisi hyvin meidän kaninhäkki-tipulaan
Näyttää myös helposti puhdistettavalle, joten täällä ainakin yksi tilaaja!
jaanahi

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja jaanahi »

Ompa hyvännäkönen laite pienelle tipumäärälle. Riittääkö toi yksinään tipuille ettei ympäristöä tarvii lisäksi lämmittää esim lämpölampulla?
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

En ole vielä kokeillut, kun ne tulee vasta loppukuusta myyntiin. Oletan kuitenkin että vaatii sen n. 15 asteen lämpötilan ympärilleen toimiakseen riittävän tehokkaasti, lämmitysteho kun on varsin energiapihi (18W). Toki mulla oli aiemmin isompi lämpölevy jopa 5-10 asteisessa kanalassa viirutipuillekin, kun tiput pääsi alle niin lähelle levyä, että saattoivat nojata siihen lämpimään pintaan ja hyvin ne pärjäsivät siellä.

Noita voi tilata jo täältä http://www.hautomo.net/etusivu?page=sho ... egory_id=9, toimitan ennakkotilaukset heti kun tuotteet saapuvat varastoon.
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
SannaT

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja SannaT »

Ennakkotilaus tehty!

Mitäs luulet, kuinka monta päivää menee kun paketti tipahtaa postilaatikkoon?
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Koska hautomakone hyrräämään?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

Tänään sain vahvistuksen, että tuotetta on saatavilla 15.3., joten jospa saisin ne myös tänne Suomen kamaralle ensi viikon aikana. Ennakkotilauksen tehneille lähtee toimitus heti kun saan niitä varastoon.
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
Vastaa Viestiin