Termostaatti hautomakoneeseen

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Suwitsu

Termostaatti hautomakoneeseen

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Mistä olette löytäneet termostaatin hautomakoneeseen? Meiltä noita termostaatteja löytyi pari mutta toisessa asteikko loppuu 30 asteeseen ja toisessa 34 asteeseen. En googlenkaan avulla löytänyt..
Eepi

Re: Termostaatti hautomakoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Kato tosta maatiaiskukon haudonta blogin muutamilta ekoilta sivuilta. Siel jossain on linkki mistä voi tilata termareita
Avatar
maatiaiskukko
sussex
Viestit: 596
Liittynyt: 25 Maalis 2009, 00:06
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Termostaatti hautomakoneeseen?

Viesti Kirjoittaja maatiaiskukko »

Raahen Seudun Riistanhoitoyhdistys tuo Suomessa maahan näitä.
  • Myynnissä hautomakoneen eetterirasiatermostaatteja. Hinnat 24.50 €/kpl + postikulut.
    Yhteyshenkilönä Juhani Silvola p. 044-5588263, 08-8493164.
Tyrnäväläisiä maatiaisia Lapissa
rikro

Re: Termostaatti hautomakoneeseen

Viesti Kirjoittaja rikro »

Minä olen käyttänyt ETV-1991 lattilämmitys termostaattia. Lämpötila 0- 40 "C. 3 m anturikaapelia. Tarkkuus +- 0,4 °C. Maksoi sähköliikkeellä vähän alle 50€.
speedy gonzales

Re: Termostaatti hautomakoneeseen

Viesti Kirjoittaja speedy gonzales »

Minä hommasin digitaalisen termostaatin jollaisia käytetään suurkeittiö jääkaapeissa ja laitos koneissa. lämpötilan voi säätää 0,1 asteen tarkkuudella -40 ja +105 asteen välillä. Ja termostaatin hystereesin ( vaihtelu välin) voi valita 0,1-15 asteen välillä. itse olen säätänyt 37,6-38.0 välille eli 0,4 astetta hystereesiä. hintaa tulee joku 60e. termostaatissa lämpötila näyttö ja 230voltin releet jolla voi vastusta/lämmitystä/valoa ohjata. Tällä on hyvä rakentaa vaikka isosta jääkaapista hautomakone
Vastaa Viestiin