lainasin sitten hautomakoneen

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Mää oon tilsannut varmuuden vuoksi kuoriutumattomat munat, pläts..lapiolla, suoraan kompostorissa.
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

niin minäkin. Mulla on tunne, että ne voi kitua kauan, koska ne kestää niin suuret lämpötilan vaihtelut. eli sikiö menee ikäänkuin lepotilaan. Ja kituu ja kituu ja kituu ja kituu
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Mä olen kans tutkinut tosi tarkkaan ne kuoriutumattomat tiput ihan just sen vuoksi, et jos oiskin elävä ja sitten nakkais sen kompostiin jne. Joiltakin mä olen vielä varmuuden vuoksi napsassut pään poikki oksasaksilla. :pukeleft: Että ei ole sitten ainakaan enää epäilystäkään...
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

No te ootte paljon reilumpia kuin minä :smt001 kun mulla oli semmoinen poissa silmistä, poissa mielestä -ajatus että voi uskoa että kuollut se oli ennen sitä "jäähdytystäkin" :smt002 mutta kyllä mä väitän että niin on olleetkin, en mä konetta sammuta enkä kanaa päästä pesästä ihan heti sen jälkeen kun näyttää sille että viimeinenkin on kuoriutunut... se on vaan joku se alitajuinen pelko että oliskin vielä elävä sikiö kun menee munan rikkomaan... :oops:
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Tänään ajattelin iltapuhteina avata ne munat ja katsoa mitä siellä on.
Jotenkin mulla on semmonen tunne että tuskin se kananpoika siellä munassa hirveästi kituu, vaikka kuolisikin kylmettymällä. Tarkoitan että ei se sille varmaan kärsimystä aiheuta, jos vertaa esim. ihmisiin jotka on meinanneet kuolla hypotermiaan. Kuulemma tulee mukava olo, melkeen ku olis humalassa.
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Aattelit suoda lähtöhumalat tipuille :smt005
Tää oli vitsi.
Ja toden näköisesti ne on jo kuollu!! Minä olen avannut aikoinani monta enkä ole vielä elävään törmänny.
Voishan ne nostaa vaikka jääkylmään veteen. Niin saavat sen humalan nopeemmin :smt005 :smt005
Sori, oli pakko ;)
Mutta eihän ole paha. Siinähän kuolis jo shokkiin. Lämpimästä koneesta jääkylmään veteen??!!
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

:smt003
Jonkunlaiset humalat olis kyllä itelleki tarpeen ennen ku avaa noita munia. Jotenki niin hirvittää ajatuski jos siellä on jotain ällöttävää sisällä :smt002
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

On ne kaikki aika ällöttäviä. tyhjätkin...
Minä ajattelin viimeksi, etten opi enää mitään kun aina näitä silti tulee... Ja päätin murskata seuraavat suoraan lapiolla tunkioon...
Voihan se olla, että uteliaisuus taas voittaa...
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

No niin, munat rikottu (ihan selvinpäin) ja kaikissa oli alkio sisällä. Tuosta kuvasarjasta mikä oli johonki keskusteluun linkitetty katsoin että suunnilleen puolessa välissä kuolleita oli kahdessa munassa ja yhdessä aiemmin. Mikähän voi aiheuttaa tuon? Onkohan ne vaan ollut jotenkin viallisia vai liekö mulla jotku säädöt heitelly koneessa?
Vastaa Viestiin