Hova-Bator -hautomakone

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

ninanni

Re: Hova-Bator -hautomakone

Viesti Kirjoittaja ninanni »

mä päädyin ostamaan tämän http://www.hautomakone.fi/PublishedServ ... code=heTpb kun vatvoin hova batorin ja Hekan väliltä. Ihan tyytyväinen olen ollut vaikka huonelämpötila meillä ei ihan vakiona pysy niin kone pitää lämmöt kyllä :) kosteusmittaria ei koneen mukana tullut joten se piti lisäksi ostaa :) muuten yksinkertaiset ohjeet plus vesikaukalot on kätevät verkon alla :) ei huolta hukkumisesta.
Viktoria

Re: Hova-Bator -hautomakone

Viesti Kirjoittaja Viktoria »

No toi on kanssa yksi mitä olen katellut, siinä vaan ei mainita, että hanhenmunat mahtuisi. Taidan ostaa sen Hova Batorin, saa kattoa sitten millainen on. :smt001
ninanni

Re: Hova-Bator -hautomakone

Viesti Kirjoittaja ninanni »

kyllä korkeudenpuolesta mun ajatuksella tuohon mahtuisi. Kysy myyjältä! Soittaen saa nopean vastauksen tai sähköpostilla :) ja kyllä tuolla linkit puolellakin on niiden palsta niin siellä saa myös vastauksen :) ja kerro toki myös tähän ketjuun myyjän vastaus mahtuuko niin on apuja sitten seuraavalle miettijällekkin ;)
Viktoria

Re: Hova-Bator -hautomakone

Viesti Kirjoittaja Viktoria »

No niin! Toi rupunen Covatutto sanoi sopimuksen irti kesken haudonnan! Vain muutama päivä olisi ollut jäljellä! :smt022
Nyt tilasin Hova Bator-koneen.
Lähetin kysymyksen Hekastakin hanhenmunien osalta, laitan sen tänne, kun saan vastauksen. Valitsin Hova Batorin hinnan perusteella.
Vastaus tuli samana päivänä: "Kyllä tällä koneella voi haudottaa hanhenmunia, hanhen munahan on isompi kun kalkkunan muna, joten tarkasti kuinka monta mahtuu en uskalla sanoa."
Viktoria

Re: Hova-Bator -hautomakone

Viesti Kirjoittaja Viktoria »

Hova Batorit olivat loppu Suomen maasta, joten tilasin Hekan koneen. Näyttää pitävän lämpötilan tasaisena. Ja munissa näkyy kovasti elämää!
ninanni

Re: Hova-Bator -hautomakone

Viesti Kirjoittaja ninanni »

minäkin olen ollut tyytyväinen tuohon Heka koneeseen... :)
miisu

Re: Hova-Bator -hautomakone

Viesti Kirjoittaja miisu »

Joo meillekkin hommattiin sitten tuo hekan kone, hyvin on toiminut vaikka alussa vähän joutui itse pähkäilemään puutteellisten käyttöohjeiden kanssa...
Mutta tuossahan noita tipuja nyt piipittää että ei siinä ihan metsään ole menty :smt001
Vastaa Viestiin