Ankan munien haudonta.

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

ninanni

Re: Ankan munien haudonta.

Viesti Kirjoittaja ninanni »

kyllä sanoisin että meillä ainakin ankat ehkä liiankin sosiaalisia. Joka puolelle tulis mukaan ja jos ei poikkea moikkaan ohi kävellessä niin asiasta kyllä ilmoitetaan ;) tipuna olleet ruoka astialla ruokaa laitettaessa ja juoma astialla vettä laitettaessa. Pienempänä myös juoksivat karkuun mut silti nykyää kesyjä. Syötetty kädestä paljon! :) mut mite ne saa opetettua että kaikkea ei kuulu kokeilla syödä? Esim paidan hupun narut, kengän nauhat eivät ole ruokaa :smt040
Kiyry87

Re: Ankan munien haudonta.

Viesti Kirjoittaja Kiyry87 »

Miten onnistuit saamaan niin kesyiksi ---> kateen paska täällä kyselee :smt006
Mä en ole yrittänyt ottaa kiinni, olen tiputellut varovasti herkkuja maahan ihan säällisen välimatkan päästä,
rauhallisesti jutellen vaihtanut vesiä ja lisännyt ruokia liikkuen hyvin hitaasti ja lukenut jopa ääneen kirjaa niille :oops:
Ja silti ovat pelkäävät :smt009
Laara

Re: Ankan munien haudonta.

Viesti Kirjoittaja Laara »

Kiitos Kiyry! :smt001

Mahtavia,niin mahtavia.:) Mä toivon että saisin noista niin kesyjä et söisvät juurkin kädestä... eivätkä juoksis karkuun.Kaikki hyvät niksit otetaa täälläkin vastaan. :smt002
ninanni

Re: Ankan munien haudonta.

Viesti Kirjoittaja ninanni »

en siis tiedä miten nuo noin sosiaalikkoja ovat! Mun mielestä liian kanssa! Konehaudottuja ovat ja 3viikkoa noin pidin sisällä. Ruokaa kädestä päivittäin, muuten kupissa, veden vaihto ja päivittäin uitiin illalla vauva ammeessa. Sinne matka kuljettiin laatikossa. Nosteltiin pienenä paljon ym. Pidettiin sylissä kun mietittiin kuka on kuka ja arvailtiin sukupuolia. Paljon käsittelyä! Ja ei meillä nyt ihan heti navettaan mennessä ankat sylissä ole, mutta silloin kun jää niiden kanssa sinne istuun (meillä vanha saunajakkara siellä) niin menee minuuti ja kaikki on syömässä paidan hihaa tai kengän nauhoja. Ne vaatii sen oman aikansa. Kärsivällisyyttä. Enpä tuohon sitten osaa muuta vinkkiä antaa :smt040
Kiyry87

Re: Ankan munien haudonta.

Viesti Kirjoittaja Kiyry87 »

Pitäiskö siis alkaa sylitteleen noita noin kolme viikkoisia arka jalkoja :smt017
Miehän olen sen jäljiltä IIIHAN kakassa :smt005 Kun ne pelekää paskat "housuis" :smt019
ninanni

Re: Ankan munien haudonta.

Viesti Kirjoittaja ninanni »

meillä nuo 7viikkoisia nyt ja ei en ole pask*ssa kun syliin otan :)
Kiyry87

Re: Ankan munien haudonta.

Viesti Kirjoittaja Kiyry87 »

Niin siis noi mun ankat on niin arkoja että varmaan sonta lentää kun syliin otan :oops:
Sitä mie tarkootin
Vastaa Viestiin