chiking hautoo

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

:smt017 mites tänne saa kuvia laitettua :smt017
saralele

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja saralele »

Ne pitää ladata ensin esim photo bucketiin tai johonkin muualle nettiin, ja sitten liittää tänne..
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

:smt044 ukko sanoo että oon tullu hulluksi kuulemma :smt045 ravaan munakoneen,akvaarion,kaninhäkin ja munanetin välillä kokoajan :smt044 koputtelen konetta korvat höröllä,höpötän tipuille ja perse pystyssä kyykin kaninhäkillä joko pentuja syntynyt sielläkin :smt005
saralele

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja saralele »

Minä taas ravaan muniksessa, kanalassa kyttäämässä aivasteleeeko joku :smt003 , kissaa kuskaan pesälaatikkoon ja kyttään joko se kohta synnyttäis, ku näyttää et maha posahtaa kohta :smt001
jokunen

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja jokunen »

Eviraa (tai muita viranomaisia) ei selvästikään kiinnosta paha 'munishulluus', jota täällä on havaittavissa monella (myös minulla). Varustelu paranee ja eläinmäärä kasvaa, poikasia syntyy jos jonkinlaisia ja lisää vaan pitäs saada :smt040
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

:smt007 kanikin poiki viimeyönä :smt007 katon tämän päivän vielä munia kuoriutuuko lisää ja nakkaan aamulla roskiin :smt017 ilkeenköhän aukasta :smt017
jep se on tuo eläinhulluus mikä vie mennessään :smt005 tämä lintuhömpötys lähti siitä kun aloin mettästämään hanhia meille ostettavaksi ja eksyin munanettiin :smt044
jokunen

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja jokunen »

Kanivaavit on ihania.. :smt007 Pitääkin kohta lähteä eläinosastolle katselemaan noita jälkeläisiä. Kunhan tuo oma jälkeläinen vaan ensin herää päiväunilta :smt003
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

hautomokone sammutettu :smt010 ilkeenköhän aukoa loput munat :smt017
kaakatin

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Aukase vaan
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

:smt022 piti lopettaa yks pikkunen tipu.oli jo niin heikko ja pieni jo kun kuoriutui :smt022 ei syöny eikä juonut :smt022 näitä sattuu joka lajissa,näin sen jo silloin kun kuoriutui että ei tuu käymään hyvin,mutta annoin mahollisuuden taistella elämästä :smt022
:smt007 loput voi erittäin hyvin :smt007
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

2 ankanmunaa keltuainen,sit kanan munat 3 poikasta ja kolme keltuaista,en ilenny kattoa olivatko missä vaiheessa kuollee,yök
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

ompas noi ihania :smt007 kyllä kanatiput on helppoja hoitaa :smt005 verrattavissa ankkoihin :smt040 kauheita sotkijoita :smt044
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

:smt005 ankat pääsevät uimaan joka ilta suihkun alle josta valuu vesi isoon astiaan.saa samalla pestyä kipot ja astia ja uudet aluset.hirveä metakka ja uiskentelu käynnissä :smt044
:smt017 mulle vaan kaveri tuumas että asustaakohan muien linnunpoikaset olohuoneessa ja pääsevät ihmissuihkuun pesulle :smt017 ??
:smt040 mä siihen tokasin no että ainakin mun asuu että eihän noi haise ees paskalle kun vertaa koiranpentuihin :smt044
silkkitipusissa kaks ottelee niinku kukot :smt017 voisko ne jo noin nuorena käyttäytyä kukon tavoin :smt017
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

6 ankkaa lähteneet omiin koteihin ja meillä jätettiin yksi pieni keltainen ankka :smt007 Tänään saapui kauan odotetut hanhi vaavit kotia :smt007 Kiitokset lautapihdille :smt005 Ei tainnu mun suunnitelmat mennä ihan niinku suunnittelin että oisin ankan laittanut hanhien kanssa samaan.on nimittäin kokoero niin valtava että ankka jää kyllä jalkoihin.Meiän ankkavaavi on samankokoinen kun silkkitiput,oli puolta pienempi sisaruksiaan,meil on miniankka.kaikilla ikää nyt n 3 viikkoa :smt044
kuvia tullee tänne kun saan ne sinne minne lie ladattua :smt017
chiking

Re: chiking hautoo

Viesti Kirjoittaja chiking »

Tänään meiän linnut ulostautuu :smt005 ainakin päiviksi,yöksi taian tuua sisälle vielä.täälä kun saattaa nuo ilmat olla vielä kylmiä :smt005
Vastaa Viestiin