Pikkukanan ekat..

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
ann75

Pikkukanan ekat..

Viesti Kirjoittaja ann75 »

En malta olla laittamatta kuvaa, menin tänään laskee kanasia lenkkeilemään ja yksi pikkukana jäi sisälle, pelkäsin jo että se on kipee tai muuten epäsosiaalinen, kun muut säntäsi pihalle.. no eihän se kipee ollut, päinvastoin :smt005

Ihmettelinkin tässä juuri taannoin et koskahan alkavat munia, tänään sit jäi kiinni itse teossa, luulen että vasta yksi on "hommissa" eli muut vielä vähän nuorempia kuin tuo muniva. Sillä on isoin harjakin, vaikkei ole kooltaan isoin mun mielestä (tai sit oon taas sekoittanut ne).

Vieressä tehotytön "normi" muna..suloinen on, ei voi mitään :smt007
Kuva
Kuva

Eikä siinä vielä kaikki, menin sitten uteliaisuuttani tsekkaa, onko (lattialla nurkassa) muitakin munia... ei vaan yksi lisää vaan KOLME!! :smt003

Täällä ollaan ihan fiilareissa... munia tulee ovista ja ikkunoista...

Tässä vielä meidän lauantai päivää..(alhot aina ujostelee.. pitää kesyttää niitä lisää, että saa enempi niidenkin kuvia
Kuva
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Oih, onnea! Se on vaan niin upea hetki, kun nuorikkokana rupeaa munimaan :smt007
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Ens kesänä toivottavasti vielä omaa satoa munijatkin, mut sitä odotellessa, kyllä oli ihanaa, täällä haletaan onnesta (ja pyydystetään hiirulaista keittiöstä, kissat, herääääätyyyyyyys!!!!)
Vastaa Viestiin