Kanakyseliän elukat

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

kanakyseliä

Re: Kanakyseliän elukat

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

Annir85 kirjoitti:Näyttää söpöläinen nauttivan vapaana olosta :smt049
kyllä :smt005 ei edes yritetty opetettaa sitä tuollaiseksi että pysyy tontilla vaan oppi itse 17häkistä karkaamisen jälkeen :smt003 välillä tosin käy ilahduttamassa naapureita ihan omin luvin :D
Annir85

Re: Kanakyseliän elukat

Viesti Kirjoittaja Annir85 »

:smt003 hauska pupu. Mulla oli muksuna kääpiöluppis, joka onnistui karkailemaan myös. Kerran kun olin itse jonkun aikaa reissussa, ei mun äiti viitsinyt sitä pyydystellä, vaan antoi olla vapaana... Arvaat varmaan halusiko sen jälkeen enää lainkaan häkkiin! Se myös leikki hoitokoiran kanssa, ensin koira juoksi pupun perässä pensaaseen, sieltä pupu koiran perässä pois! Aikansa juostuaan ne huilailivat vierekkäin nurmikolla :smt004
kanakyseliä

Re: Kanakyseliän elukat

Viesti Kirjoittaja kanakyseliä »

Annir85 kirjoitti::smt003 hauska pupu. Mulla oli muksuna kääpiöluppis, joka onnistui karkailemaan myös. Kerran kun olin itse jonkun aikaa reissussa, ei mun äiti viitsinyt sitä pyydystellä, vaan antoi olla vapaana... Arvaat varmaan halusiko sen jälkeen enää lainkaan häkkiin! Se myös leikki hoitokoiran kanssa, ensin koira juoksi pupun perässä pensaaseen, sieltä pupu koiran perässä pois! Aikansa juostuaan ne huilailivat vierekkäin nurmikolla :smt004
:smt003 että sellanen parivaljakko
Vastaa Viestiin