Ross 508

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Nuki

Re: Ross 508

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Mä saamaton en vieläkään oo saanut kuvattua lintujani että vois laittaa Pumpulasta ja Pylleröstä kuvia. Mutta tytöt voivat hyvin, suorastaan paksusti, etten sanoisi. Pumpula on ujompi ja käynniltään lyllerömpi, Pyllerö on ihan yhtä paksu, mutta pinkaisee ja lennähtää parin sentin korkeudelle yllättävän ketterästi. Pyllerö myös tappeli parin kanan kanssa heti tullessaan, otti luulot pois, että turha tulla kiusaamaan. Muuten eivät ole yhtään riitaa haastavia. Pumpulahan alussa antoi kääpiökanojenkin häätää itsensä pois syömästä.
Hyvin uteliaita ja seurallisia ovat, Pumpula varsinkin hakeutuu mieluusti lähelle paijattavaksi. Aika harva mun kanoista noita kuitenkaan on viitsinyt edes haastaa, niiden mittava massa herättänee sen verran kunnioitusta.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4442
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ross 508

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Nuki kirjoitti:Pyllerö on ihan yhtä paksu, mutta pinkaisee ja lennähtää parin sentin korkeudelle yllättävän ketterästi.

Apuwa, mä tikahdun täällä nauruun tuosta parista sentistä :smt044 Onko mittayksikkö kenties väärä?
Nuki

Re: Ross 508

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Hilta, kyllä se tosiaan on pari senttiä se Pyllerön maksimilentokorkeus :smt003 Ja siis mistään lentämisestä ei voi puhua, ei oikeastaan edes lennähtämisestä. Pyllerö harppaa vankoilla jaloillaan ja räpistää kiivaasti, ja ihan nanosekunniksi sen jalat ovat sentin, pari ilmassa. Pumpula ei edes yritä pyrähdellä vaan tyytyy taapertamaan. Pyllerö on muutenkin vähän arempi, ei sais nauraa, mut alkaa väkisinkin vähän suupieliä vääntää ylöspäin kun toinen "kipaisee" niin vikkelästi karkuun jos yritän ottaa kiinni.
Pumpula taas mieluiten lyllertää ihan lähelle juttelemaan ja katselemaan pää kallellaan, sitä saa silitellä ja sylitellä.
Vastaa Viestiin