Ryhmä Rämä

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

juujuu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja juujuu »

Tuossa olis Ryhmä Rämästä kuvia Jos yleensä näkyvät kellekkään
Poikasina ja nyt n. viikko sitten ottettu yksi Siinä se valkoinen on sitten muniva kana :smt003
Kuvanlaatu on sitten mikä on .Puhelimella kaikki otettu ...en ota valituksia siltä osin vastaan :-"
Riku

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja Riku »

Ainakin minulle näkyy noi kuvat :smt045 Mitenhän minä saisin omat silkkini orrelle :smt017 kertaakaan en ole orrella nähnyt heitä..
Tavast

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja Tavast »

Voi kuinka kauniita pörröpäitä :smt050
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Mitä isompi 'peruukki', niin sitä varmempi kana :smt001
juujuu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja juujuu »

HiltaHelikopteri kirjoitti:Mitä isompi 'peruukki', niin sitä varmempi kana :smt001



Tuo peruukkipäinen onkin porukan kaunein ja hällä on pehmoinen "karvatakki" päällänsä kuin silkkiä silittäis :smt002 Munaa odottelen vielä tältä ...
juujuu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja juujuu »

Riku kirjoitti:Ainakin minulle näkyy noi kuvat :smt045 Mitenhän minä saisin omat silkkini orrelle :smt017 kertaakaan en ole orrella nähnyt heitä..

Alkuun ei miunkaan silkit olleet orrella ollenkaan vaan piti laittaa lauta orren päälle Nyt ovat missä milloinkin ,orrella ,laudalla ja ihan tasasella maalla nukkumassa .
Riku

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja Riku »

Pitääpä kokeilla tuota lautaa :smt001
Jekku

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Noi on niin :smt040 :smt050 :shock: :smt005
Tipsulitipu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja Tipsulitipu »

Ei vitsit noi on kyl kivan näkösiä :smt007 :smt035
miisu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja miisu »

Voi että sulla on nättejä silkkejä! Tulee silkkikuume, ei auta että markkinoilla oli paikallisen kanankasvattajan silkkejä näytillä :smt005
Pitää kokeilla tota orsikikkaa meidän ainokaisellekkin, ei mene orrelle ei .
juujuu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja juujuu »

http://imageshack.us/g/1/9774298/

Tässä olis Tipu Turhakkeen munasta tipuksi kuvat Uusin Ryhmä Rämäläinen on jo hyvinkin liikkuvainen ja kova syömään :smt001 Ja Blondi Emoli voi myös nykyään hyvin Hautomahuurut toistaiseksi mennyttä elämää :smt002
miisu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja miisu »

Voi että kun on sulonen! Hienon värinen :smt038
Ai niin sulla ei silkillä oo sininen naama?

Onneks on hautomahuurut täälläkin ohi, mut katellaan kun meillä on taas talvella samaan aikaan yhdet hautomainnoissaan kunhan tiput vierottavat :smt005
juujuu

Re: Ryhmä Rämä

Viesti Kirjoittaja juujuu »

Niin ne päivät,viikot vierivät ja Turhake kasvaa Nyt jo lentelee ja pesänkin ovat lattialta vaihtaneet korkeammalle tämä pikku perhe :smt003 Jos joku ymmärtää/tietää kuvasta katsoa että kumpi tulee Turhakkeesta kukko vai kana niin laitappa tänne tietoa
tai arvausta ...ikäähän tipulla n.3 viikkoa ..
Vastaa Viestiin