Nukin palleroiset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Kauheen laiskaksi oon tullut "oikeella" kameralla kuvaamisen kanssa, tulee vaan kännykällä näpsittyä kun se useimmiten on taskussa sopivasti.

Tämmöinen ihanuus meille kuoriutui, hän on pikkuriikkinen (riikki siis)
Kuva

Emon selkään aina yritetään...
Kuva

Näin on paras! :smt001
Kuva

Onnikkaalle terveisiä Dollyltä (vaalea) ja Pamelalta (tumma)! Ovat varsinaisia kullanmuruja :smt050
Kuva

Hilkka taas kylvyssä, tällä kertaa putsataan hanuria. Pesun jälkeen oli vuorossa brassin siistiminen.
Kuva

Kyllikki alkaa vaistomaisesti riisuutua joulua kohti.
Kuva

Anna ihmettelee lehtien paljoutta
Kuva
piiparinen

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja piiparinen »

voi vitsin vitsi miten ihania kuvia taasen nukilta. tyyris pikku riikkinen :smt023 varmastikin myös sanan varsinaisessa merkityksessä, nostan hattua että alat noin upeaa lintulajia kokeilemaan :smt003 . onnea vielä tipusta ja näyttäisi talven odotus sujuvan leppoisasti myös teidänkin farmilla :smt001
kochin-fani

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Näitä kuvia linnuistasi on aina niin ihana katsoa... Suosikkiketjuni kuvagalleriassa, montakohan kertaa olen selannut lumoutuneena kuvia läpi (:
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Kiitos ja kumarrus kehuista! Oon ootellut koska olis vähän aurinkoisempi päivä ja mulla vapaata, sais napsittua noista kuvia oikeen kunnon kameralla. Tuliais-iittiläisistä Viola on jo aikuinen ja ilmeisesti munii, se on myös kesympi niistä kahdesta ja huikean kaunis.
Pikkuriikkisen päätöyhtö kasvaa jo ja kaveri lennähtelee vaivattomasti pikku pyrähdyksiä kanalassa. Se on vaan tosi ujo, ei oo vielä uskaltautunut ulos kuin mun olkapäällä matkustellen.
Pirjo

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

-odottelen uusia kuulumisia :smt055
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Muruset sopeutuivat porukkaan tosi hienosti. Väsäsin niille eristysalueen, mutta kaikki halusivat ulos, joten päästin ne muiden sekaan ja katsoin kuinka käy. Vähän siinä paikkaa haettiin, mutta tosi pienillä pörhentelyillä solahtivat porukkaan. Se tupsuton harmaa on sisupussi, rökitti jättikotsikanan kun Esme tuli uhkailemaan sitä. Harmaa araumix ja ruotsinmustamix ovat vähän ujoja vielä, tumma tupsupää on tosi kesy :smt007
Täytyy käydä näpsimässä kuvia pikimmiten, taitaa vaan viikonloppuun mennä kun työtä pukkaa. Ihania tyyppejä ovat, suurkiitos sulle, Pirjo!
Pirjo

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

mukava kuulla että sopeutuivat hyvin joukkoon; se musta tupsupää ei kyllä täällä meillä ollut erityisen kesy...ehkä se on huomannut että tulee paremmin toimeen jos on hyvissä väleissä talon emännän kanssa :smt023
...juuu kuvia odotellaan :smt054
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Vihdoinkin sattui yksiin kaunis päivä ja mun vapaahetki! Linnut karkasi pihalle ja sihtailin niitä kameralla ennen ohjaamista takaisin (katettuun) tarhaan :smt003

Korppoosta kotoisin oleva viehkeä svarthönamix Mustikka. Tää on aika tapaus, oli porukan arin, mutta nykyään kesyin. Ei anna vapaaehtoisesti kiinni, mutta syliin jouduttuaan juttelee ja istahtaa aloilleen tyytyväisenä. Mustikka kaveeraa riikkien kanssa, taitaa olla vähän ihastunut Romeoon... :smt050 Pari päivää sitten se karkasi tarhasta eikä antanut kiinni millään. Mulla tuli sitten tietty illasta asiakkaita ja vika hieronta päättyi kasilta. Menin sen jälkeen huolissani etsimään mustanaamaa pitkin pihoja, kunnes älysin katsoa kanalasta, ja siellähän se nökötti orrella! Ei niin mitään hajua millä ilveellä se oli itsekseen päässyt sisään, katon rastasverkotkin oli ihan ehjät. Soon Houdini!
Kuva

Samasta paikasta oleva sekoitus Nuttu. Nutulla on ihana "harja".
Kuva

Ja vielä Korppoon Nelli. Porukkaan kuuluu vielä hauska tumma tupsutukka Hille, mutta hän oli kuvausten aikaan töissä eli munimassa, Hillesta kuvia sitten myöhemmin, ja koitan saada paremmat otokset myös Nutusta ja Nellistä.
Kuva

Romeo esittelee upeita siipiään.
Kuva

Antwerpen Dafi, aina menossa mukana. Koska Dafi pienimpänä häviää taistelun herkuista isommilleen, se on oppinut lennähtämään suoraan mun kädelle tai olkapäälle kerjäämään. Toimii joka kerta!
Kuva

Aatos, iittiläinen ykköskukko, sekä käppänä Seppo
Kuva

Dafi ja poskiparta
Kuva

Hermanni, suuri lörttisankari, tunkemassa joka kuvaan
Kuva

Romeo kummastelee omituisia kanoja
Kuva

Julia näyttää riikinkukolle tyypillisen asennon. Tolleen ne paineli kaulat pitkänä ihmetellen pitkin pihaa :smt003
Kuva

Tohvelisankari, nimensä mukainen lempeä lellikki :smt049
Kuva

Romeo vauhdissa
Kuva

Yhteisposeeraus
Kuva

On se vaan niin komea!!!
Kuva

Hurja vahti, ei meinannut tulla kuvaamisesta mitään kun tää 47-kiloinen vauveli olis koko ajan halunnut syykkyyn paijattavaksi
Kuva

Aamu ja Vanilja
Kuva
piiparinen

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja piiparinen »

mukava kuulla nukinkin kuulumisia taas pitkästä aikaa :smt001
kumpi noista riikeistä on nyt se sinun oma kasvatti? vai onko kumpikaan...sori en ole pysyny kärryillä vähään aikaan :oops:
hienoja kuvia ja ennen kaikkea hienoja lintuja kaikki :smt045
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Julia on meidän Vanilja-millen hautoma, se seuraa vieläkin Vaniljaa ja on vähän vauveli. Romeo sitä koitti eilen kosiskella pyrstö pystyssä, mutta Julia kiirehti hämmentyneenä mamman hoiviin...
Pirjo

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

IHANIA :smt055
Kivat nimet olet laittanut kanoillesi :smt023
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Taas vähän räpsin, haluisin kuvia Pirjolta tulleista kotkoteista mutta ne on niin vikkeliä liikkeissään ja aina menossa ettei meinaa onnistua. Pitänee seuraavaksi houkutella tyttöjä poseeraamaan herkkujen avulla...

Julian kauniit kasvot
Kuva

Kanavahti Linda katselee ihmeissään piippaavaa pikkukaveria
Kuva

Tässä me nyt ollaan!
Kuva

Olen pienin kaikista!
Kuva

Julia sopii sävy sävyyn puutarhan vihreyden kanssa. Sillä on oikeasti aika huikea suojaväri valon ja varjon sekamelskassa
Kuva

Tuulialta kotiutunut pieni Helmi. Hän on niin vaava vielä, että mä sanon sitä kelkkunaksi, se ei jotenkin ole ihan vielä edes kalkkuna :smt049
Kuva

Paroni von Tappuran ääninäyte. Että voi pienellä kukolla olla iso ego! Tappura hyökkii mun päälle kun tsekkailen tipuja ja hautojia. Kun en reagoi sen pikku töpsäytyksiin, se kiipeää turhautuneena mun selkää pitkin niskaan nokkimaan. Ei paljon pelota :smt003
Kuva

Kyllikki ei tykkää Romeosta. Hän on vanhanaikainen rouva eikä ymmärrä tuollaisia ulkonäkökeskeisiä, itseään jatkuvasti peilailevia koreilijapoikia.
Kuva

Tipuja ja taustalla emo Dolly
Kuva

PR-pariskunta kummastelee uusia tyyppejä
Kuva

Romeon päälaki... :smt054
Kuva
kochin-fani

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Ihania tipusia! :smt050 On muuten upea tuo Mustikka ja kerta kaikkiaan nuo muutkin linnut, kateellisena katson sun kuvia! :smt054
Tupuna

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Tupuna »

Ihana tuo ruskea tipu! Oijoi :smt049
Junakassi
kana
Viestit: 105
Liittynyt: 02 Heinä 2015, 14:23
Paikkakunta: Kouvola

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Junakassi »

Hienoja lintuja sulla mitens niillä nyt menee?
Vastaa Viestiin