Nukin palleroiset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
ninnu

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Hienoa, että koko porukka löytyi :smt041

Noi ovet on kyllä niin :smt019 talvisin, routakin nostaa maata, niin ettei saa ovia kunnolla auki, muuten lähtee ovet saranoiltaan :smt012
Mimi30

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Mimi30 »

Ihanaa että karkulaiset löytyi! :smt041 Meillä kans ovi on irronnut sariin otteeseen saranoiltaan :smt012 ..kerran jäin jopa sinne sisälle vangiksi kun se jumittui!!Onneks oon sisuuntuessani aikas voimakas pikku-akka ja sain oven jysäytettyä irti! :smt003
Iloisten Munatalo

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Mulla olis varmaan :smt049 pysähtynyt. Onneksi loppu hyvin :smt023
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Tässä uusimmat tulokkaat, pahaa pelkään et molemmat on kukkoja... :smt003 Veikkauksia? Partajehusta oon melkeen satavarma, vaikka se vielä piipittää kuin tipu, sen sulat on jo kiiltävät kuin kukolla.
Kuva
Mimi30

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Mimi30 »

Tosi hauskoja! :smt048 Jee,huomenna näen näitä sit livenä niin voidaan veikkailla sukupuolia yhdessä..kuvien perusteella en osaa sanoa mitään.. :smt017 :smt001
petskin

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja petskin »

Vau, onpas upeita kan... kuknia :smt003 . Minusta ne näyttävät molemmat kanoilta noin äkkisälteen vilkaistuna.
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Ruinasin miehen ottamaan musta viikonloppuna kuvia yhdessä tirppojen kanssa facebookin profiilikuva varten. Tuli ihan kivoja otoksia muutenkin, mut varoituksena et melkeen joka kuvassa on sitten myös mun lärvi, koitin vähän valikoida sellaisia jossa pääpaino olisi ennemminkin linnussa eikä emännässä...

Hertta juttutuulella
Kuva

Vanilja
Kuva

Salmari
Kuva

Hertan kanssa herkistellen
Kuva

Ja hillitön kuvasarja sylikalkkunasta, ihmettelin eka mitä se tepasteli jaloillaan...
Kuva

Tässä mä tajuan, että sehän polkee mun kinttua...
Kuva

"Vitsin kalkkuna!"
Kuva
Kuva

Kyllikki
Kuva

Milletytöt Anna ja Vanilja
Kuva

Lähikuva Salmarin päästä. Kana vai kukko...?
Kuva

Kossu taitaa olla ainakin kukko
Kuva
petskin

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja petskin »

Minusta Salmari ja Kossu ovat molemmat varmoja kanoja.
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Salmaria mäkin hatarasti toivon kanaksi, sillä on toisaalta isommat ja punaisemmat harja ja heltta kuin Kossulla, mutta niska- ja satulahöyhenet ovat (ainakin toistaiseksi) pyöreäpäisiä. Mua hämää Kossussa sen väritys, voiko kana olla noin kirkasvärisen kirjava? Mies (taas se halus päästä nimeämään) risti ne varmuudeksi sukupuolineutraaleilla nimillä, ettei käy kuin Hertta-Heikin kanssa :smt003 Pitäis kai alkaa sanoa sitä Hessuksi tai jotain, oon tottunut Herttaan mutta varsinkin nyt kun se on niin äijää, niin äijää, naisellinen nimi tuntuu oudolta.
Muoks. Pakko vielä hehkuttaa kalkkuja, nyt kun on enää yks ukko, voin rauhassa opettaa siitä sylikalkkunaa. Ennen jos toista koitin ottaa syliin, toinen tuli heti uhittelemaan ja sylistä päästyään palluteltua ukkoa yleensä vähän hätyytettiin. Kilttejä otuksia noi on, lörttinaamat :smt050
ninnu

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Hauskoja kuvia, kiva katsella tilannekuviakin :smt001
p.s: sulla on uusi, pirtsakka tukka :smt045
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Tänks, Ninnu :smt001 Vedin hennalla vaihteeksi nupin ja Mimi30 taiteili otsiksen. Tilannekuvat on kyl hauskoja, seuraavaks meen ite isännän hyvän kameran kaa väijyyn josko saisin ihan linnuista itsestään tilannekuvia.
Muoks. Piti vielä kertoilla Hertta-Hessun kuulumisia: nyt kun Kurko sai uuden kodin Hessu on uskaltautunut polkemaan rouviaan, jopa Kyllikki on tajunnut olevansa kalkkuna ja unohtanut yksipuolisen rakkautensa mun mieheen. Kun oli kaks ukkoa, kumpikaan ei tuntunut uskaltavan polkea.
ninnu

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja ninnu »

:smt054 Hienoa! (niitä mustia naakkoja olisi vapaana, asuu jo aikuisten kanssa kanalassa :smt002 )
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Eih, älä yllytä!! Siinä pitäis tietenkin ottaa pariskunta, ja sit mulla olis kukkotappelut käynnissä. Eiks ne piskuiset kukelit oo aikamoisia sisupusseja?
ninnu

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja ninnu »

On! Ne on tämän mäen kingejä, jo natiaisina :smt035 Sellainen puolen nyrkin kokoinen "naakka" hyppää akuisen kalkkunan nokkaan kiinni, jos tulee samalta kipolta syömään :oops: Kanat kyllä on niin :smt049

Pääkukko on Rane, muut on Rane-junioreita tai mini-Raneja :smt003
ninnu

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Niitä on siis useampi kukko laumassa, ilman ongelmia, mutta niille ei sitten kukaan pääse v****ileen :smt002 Ego on ihan valtava!
Vastaa Viestiin