Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

kaikula

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja kaikula »

Kaikula täällä... :smt006

Kuva
awokoch

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja awokoch »

Awokochilta terkkuja, kunhan herätään
http://imageshack.us/photo/my-images/707/5by9.jpg/
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Huomio! hengeton, Silvia Sommarlat, Maatikko, Han, aurinkomäki, sannikki ja Raksu: teidän kuvat olivat poistuneet bittiavaruuteen :smt009 Laittakaa uudet kuvat!
sannal75

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja sannal75 »

Kuva

Mie oon toi vähemmällä karvoituksella varustettu, tätä nykyä kyllä karvoitus vieläkin vähäisempi kun hiuspehko on vasta pari kk saanut kasvaa takaisin sytostaattien jäljiltä :smt003
miia.laitinen

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja miia.laitinen »

:smt005 hahaa, hyvä minä! tietokoneet ei ole mun kavereita :smt002
http://aijaa.com/6i4mDi tuliskohan nyt...
miia.laitinen

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja miia.laitinen »

siis miksi nää ei tule suoraan isoksi kuvaksi tähän? miten mä saan kuvan aukeamaan tälle sivulle ilman erillistä linkkiä?
http://aijaa.com/9PDq4a pakko koittaa vielä...
sannikki

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja sannikki »

ihanaa ompa paljon tullut kuvia lisää :smt038
miia.laitinen

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja miia.laitinen »

Ihanan sekalaista seurakuntaa! Asiasta liituraitatalouteen...Ada, jotenkin kun sun kuvan näin, uskon nähneeni sut mäntälän kananäyttelyssä? joku huuteli Adaa, vanhempi mies ja nainen. Tai sit kuulin väärin ja oli ihan pakko monta kertaa jäädä katsomaan sen kasvoja et voiko olla! Jos se tosiaan olit sinä, sori mun vaaniminen ja jatkuva töllötys siellä :smt003 mahtoi olla kuumottavaa. mulla oli vaaleen sininen tiukahko paita ja tummat farkut. ihastel mm. niitä brahmoja... on se kumma ku ei silloin saa suuta auki kun tarvisi ja silloin taas tulee joka tuutista kun ei tarvisi. onneksi pääsäänöisesti olen varmaankin onnistunut hillitsemään ja lähettämään asiallisia viestejä :smt002 Terveiset kaikille nimimerkkien taakse :smt006 P.S. nimimerkki Paltsi, meillekin on tulossa 3 lihasikaa, jos oikein kuvasta sinut tunnistin, niin osaisitko kirjoittaa sorkillasi mulle hyviä alkuvinkkejä? :smt005 komean kirjavat nahat sulla kyllä on :smt002
Ada

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja Ada »

miia.laitinen kirjoitti:Ihanan sekalaista seurakuntaa! Asiasta liituraitatalouteen...Ada, jotenkin kun sun kuvan näin, uskon nähneeni sut mäntälän kananäyttelyssä? joku huuteli Adaa, vanhempi mies ja nainen. Tai sit kuulin väärin ja oli ihan pakko monta kertaa jäädä katsomaan sen kasvoja et voiko olla! Jos se tosiaan olit sinä, sori mun vaaniminen ja jatkuva töllötys siellä :smt003 mahtoi olla kuumottavaa. mulla oli vaaleen sininen tiukahko paita ja tummat farkut. ihastel mm. niitä brahmoja... on se kumma ku ei silloin saa suuta auki kun tarvisi ja silloin taas tulee joka tuutista kun ei tarvisi. onneksi pääsäänöisesti olen varmaankin onnistunut hillitsemään ja lähettämään asiallisia viestejä :smt002 Terveiset kaikille nimimerkkien taakse :smt006 P.S. nimimerkki Paltsi, meillekin on tulossa 3 lihasikaa, jos oikein kuvasta sinut tunnistin, niin osaisitko kirjoittaa sorkillasi mulle hyviä alkuvinkkejä? :smt005 komean kirjavat nahat sulla kyllä on :smt002
Joo kyllä varmaan mua huudeltiin siellä, olin porukoitten kanssa lauantaina käymässä kananäyttelyissä. Mulla tais olla vaaleanpunainen toppi päällä ja farkut jalassa. Mä hyvin todennäkösesti sut oon sielä nähnyt, mut mulla on tosi huono kasvomuisti, joudun monta kertaa painamaan kasvot muistiin ennen kun ehkä muistan jatkossa et kuka on kyseessä. Se on välillä ikävää kun en tunnista välttämättä ihmisiä joiden kanssa olen vaikka jutellutkin pitkät litaniat, sit joku kysyy et minkä näkönen se ja se on, öööh en mä muista mut sillä on sen ja sen rotusia ja lajisia eläimiä niin ja niin paljon, ja niiden nimet on tää, toi ja se, ja ne on syntyny sillon ja tällön... Tää muisti on siis vähän rajoittunut eläimiin.
Mut jos joku on elma-messuille tulossa niin saa tulla moikkaamaan, mä hyvin todennäköisesti oon sielä salpauksen puolesta töissä, mut tarkotuksena olis lauantaina päästä edustaa lemmikkimessuille gerbiiliyhdistystä degujeni kanssa.
Onpa tylsän näköistä tekstiä, kun tuossa lainatussa tekstissä on jo kaikki sallitut 5 hymiötä.
miia.laitinen

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja miia.laitinen »

No mut sit se olit tosiaan sinä ja vanhempasi :smt001 teidän auto oli vielä parkkeerattu mun hirviä punasen "postiauton" viereen, lähdinkin samaan aikaan pois kuin te ajoin orimattilantielle saakka liikennevaloihin teidän perässä! mikä sattuma.

messuille olisi tarkoitus itsekin mennä. jos löytyisi taas kanatarvikkeita. mahdollisesti lauantaina sitten menossa.

joo, siis nää hymiöt. huomasin ekaa kertaa että lähetettäessä viestiä, valitti liian monesta hymiöstä eikä antanut julkaista. onko tää ollu kaunkin näin? kenelle siitä coisi antaa palautetta? kun muutenkin jää netissä kirjoitettaessa jo eleet pois niin saisi vähän paikattua väärin kirjoitettua suomea :smt002 ja jos et sinä mun tekstin linkittäessä saa edes omaa 5 hyviötä ni hirveäksi säästökuuriksihan tämä on mennyt.
kesäheinä

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja kesäheinä »

Jos nyt osaan laittaa niin Kesäheinä on sitten tässä. :) Kuva[/url/img]
Ada

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja Ada »

miia.laitinen kirjoitti:No mut sit se olit tosiaan sinä ja vanhempasi :smt001 teidän auto oli vielä parkkeerattu mun hirviä punasen "postiauton" viereen, lähdinkin samaan aikaan pois kuin te ajoin orimattilantielle saakka liikennevaloihin teidän perässä! mikä sattuma.

messuille olisi tarkoitus itsekin mennä. jos löytyisi taas kanatarvikkeita. mahdollisesti lauantaina sitten menossa.

joo, siis nää hymiöt. huomasin ekaa kertaa että lähetettäessä viestiä, valitti liian monesta hymiöstä eikä antanut julkaista. onko tää ollu kaunkin näin? kenelle siitä coisi antaa palautetta? kun muutenkin jää netissä kirjoitettaessa jo eleet pois niin saisi vähän paikattua väärin kirjoitettua suomea :smt002 ja jos et sinä mun tekstin linkittäessä saa edes omaa 5 hyviötä ni hirveäksi säästökuuriksihan tämä on mennyt.
Tuuhan sit moikkaamaan gerbiiliyhdistyksen kojulle ;)
minkuliini

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja minkuliini »

Kuva

Tässäpä "minkuliinin" pärstä!
Kiyry87

Re: Miltä kukakin näyttää nimimerkkinsä takana?

Viesti Kirjoittaja Kiyry87 »

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Mie en osaa käyttää niitä kuva säilöjä :oops: Tän pitäisi kuitenkin toimia.
Vastaa Viestiin