asuntovaunu kanoilla

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

maunu_muori

Re: asuntovaunusta kanala??

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

KÄÄK!!!! tuolla samalla sivustolla missä oli toi asuntovaunukanala oli aivan IHKUJA possuvideoita... ÄLKÄÄ KATTOKO.... että tuli taas himo töpselineniin :smt019
nauhus

Re: asuntovaunusta kanala??

Viesti Kirjoittaja nauhus »

Kiitos vastauksista. Kävin taas tänään asuntovaunussa suunnittelemassa sisustusta kanoille :smt043 Tossa videossa oli asuntovaunussa aikas monta kanaa. Eli kyllä mun tulevilla kolmella kanalla ja kukolla on hyvin tilaa. Aion tehdä sinne myös pupulle oman tilan. Ressukka jäi yksin, kun sen sisko jouduttiin lopettamaan :smt022
Tuulia

Re: asuntovaunusta kanala??

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

joo aika lauma kanoja vaunussa, mutta aika matala aita niillä oli....

Mä en saa katsoa töpselinokkia, tai mulle tulee MÄ HALUUN FIILIS, itseasiassa se oli possujen vika kun otin kanoja, etsin mikropossuja netistä ja törmäsin silkkikanoihin, ja kun etsin lisää silkkikanoja niin löysin munanetin, ja tässä sitä ollaan :smt005
Pirjo

Re: asuntovaunusta kanala??

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

...ja sitten löysit vielä ankkojakin.... :smt044 -niin se mopo karkaa käsistä itse kullakin: meille on tulossa piikkiöläisiä tipuja...minäkun aina sanoin ettei meille tule koskaan kanoja!
Mut toi asuntovaunu juttu on hieno idea!
SannaT

Re: asuntovaunusta kanala??

Viesti Kirjoittaja SannaT »

Se linkitetty asuntovaunu oli hevosvetoinen!
Lämmitys voi olla aika kallista tuollaisessa asuntovaunussa :smt017
maunu_muori

Re: asuntovaunusta kanala??

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Vapaana tai siis ulkona syksyisinkin tepastelevat kanat eivät kaipaa +20 asteen sisätiloja.. asuntovaunut on yleensä aika hyvin eristettyjä, vaikka seinämävahvuus on ohut, niin se eriste on hyvälaatuinen. Kanarodusta ja koosta riippuen( yleisesti vois sanoa, mitä isompi rotu sen kylmänkestävämmäksi sen saa ulkoiluttamalla) kana pärjää ihan hyvin oloissa joissa vesi pysyy sulana. Tässä oli pari kylmää talvea, nut tänä talvena karaistetut kanat ei juurkaan oo lämmitystä tarvinnee( no pari viikkoo ehkä). Ulkoileva kana kasvattaa tiivimmän höyhennyksen kuin sisäkana. Ihan samalla tavalla kuin esmes ulkoileva kuttu karvoituksen, jopa utareeseen. :smt047
Tuulia

Re: asuntovaunu kanoilla

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Mä ostin kesällä 2 asuntovaunua ja halvalla, tota vanhempaa vaunua nyt lisäeristän ja aion hommata siihen pienen lämmittimen, kerron sitten tuleeko siitä toimiva talvikanala. :smt023
Tuulia

Re: asuntovaunu kanoilla

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Hitaasti mutta varmasti toinen asuntovaunuista nyt lisäeristetty /valmis ja kana-asukkaat sisällä :smt041
lämpöpatteri ihan minimillä ja lämmöt 10-15 astetta plussan puolella. On muuten todella valoisa kanala.

Ja kunhan lumet tosta vähän laskee niin saan haettua ton toisen vaunun tuolta pellon toiselta laidalta, niin pääsen sitten sitäkin lisäeristämään.
Vastaa Viestiin