Munituskoppi

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Brunni

Munituskoppi

Viesti Kirjoittaja Brunni »

Vinkkejä munituskopin tekoon.

Kuvat olis kivoja.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Mulla on kotisivuilla pari kuvaa: http://www.katajavuori.tarinoi.fi/170
dumblonde

Viesti Kirjoittaja dumblonde »

Tässä pari kuvaa meidän munakopperoista. Ei ole ihan perinteinen, ja en tiiä onko niin kauniskaan, mutta ihan hyvin on asiansa ajanut :smt001 Tosin vähän reiluthan nuo kopit on maatiaisille. Tuo "katto" irrallinen ja saranoiden varassa, saa tarvittaessa seinälle ylös. Itse pesät killuu narun varassa ja sekin on saranoilla, että saa tarvittaessa laskettua alas, jos tarvitsee perusteellisemmin putsailla.

Kuva

Kuva
tiina

Viesti Kirjoittaja tiina »

Meillä on sellainen vanerilaatikko, jossa on pyöreät reiät ja irroitettava katto. Lisäksi on pahvilaatikoita, jotka on tosi näppäriä. Helppo hävittää ja voi vaihtaa usein.
ninnu

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Tuolla kuvagallerian puolella on yksi topikki kopeista:

http://www.munanetti.power-forums.com/k ... t2929.html
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Jossaki ohjelmassa oli avohyllyt 3 kerroksessa ja niillä mandariinilaatikoita :smt001
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Meillä oli hienot kopit verhoilla, vaan kannoin ne poies viime viikolla. Kaikki munii kissankuletusboxiin.. joten munikoon sitte :)
taikku

Viesti Kirjoittaja taikku »

Meillä on kanssa suosittuja noi kuljetusboxit :smt003 Mies teki vesivanerista hienoja koppeja (meidän mielestä), useimmille ei kelpaa... Ja vaikka kuinka olisi monta pesää, niin siihen yhteen ängetään väkisin :smt011
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Maitolaatikot (siis ne siniset muoviset) on kans aika hyviä! Niitä pinoon ja pekkua jokaiseen.
Tai sit seinään kiinni ja levystä vino kansi päälle.
Maximoves

Viesti Kirjoittaja Maximoves »

Meillä on tehty rivitalotyylinen kahteen kerrokseen, kuvia löytyy tuolta webshotista.
harrastaja

Re: Munituskoppi

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Onko kokemusta ottaa muniva kana (TEHOTYTTÖ) maattarien sekaan isosta kanalasta ,jossa pääsivät ulos kun nää hölmölmöt ei osaa mennä pesään joka on noin30 cm lattiasta munimaan oisko oppineet? Mä raahasin sinne matalan leipälaatikon päälle yhen rivitalon niin sinne menivät?
Vastaa Viestiin