Seinäksi verkkoa?

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Mia

Seinäksi verkkoa?

Viesti Kirjoittaja Mia »

Hei,

suunnittelen kesäkanojen ottamista ja siten kanalan rakentamisesta niille. Olen ajatellut ottaa niille tilan ulkovarastosta ja olin ajatellut tehdä sen lyömällä lautoja väliseinäksi. Mutta nyt juolahti mieleeni, että vielä helpommalla pääsisin, jos laittaisin verkkoa seinäksi. Onko verkko ihan toimiva vaihtoehto? Muilla seinillä siis lautaa, tuo varaston puoleinen sisäseinä olisi siis verkkoa.

Kiitos vastauksista!
koivunlehti

Re: Seinäksi verkkoa?

Viesti Kirjoittaja koivunlehti »

Kannattaa ottaa huomioon että kanoista ja kuivikkeista irtoaa pölyä. Sen minkä pääset helpommalla verkkoseinän kanssa menetät kyllä siivotessa. :smt002
hemuli

Re: Seinäksi verkkoa?

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Minulla on talvikanalan puolella yksi väliseinä verkosta. Se ajaa asiansa, mutta allekirjoitan tuon pölyasian. Siivouspäivänä tuo verkkoseinä on hankalinta saada puhtaaksi.
Mia

Re: Seinäksi verkkoa?

Viesti Kirjoittaja Mia »

Hei,

ok, näinhän se tosiaan on, että tuota pölyä sms sitten lentelee sinne toisellekin puolelle. Ja verkkoseinään.

Joten ehkäpä siis lyön laudat seinäksi. Eihän sekään nyt niin kovin paljoa aikaa vie...

Kiitos vinkeistä!
kotikot
nuorikko
Viestit: 46
Liittynyt: 09 Heinä 2014, 00:01
Paikkakunta: Raasepori

Re: Seinäksi verkkoa?

Viesti Kirjoittaja kotikot »

Lautaa- tai jos haluat päästä helpommalla -levyä suosittelen minäkin, jollei ole tarvetta esim valon päästä läpi. Silloin voi käyttää osittain kirkasta muovia. Kätevää jos teet munimiskopit tuolle seinälle ja seinään luukun, josta voi kerätä munat menemättä kanalaan. Itselläni on varastoon rajattu koppi ja pesäkopit näin ja olen ollut tyytyväinen.
Parvi piikkiöläisiä piristämässä pihaa.
Vastaa Viestiin