Millä raot tiiviiksi?

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Jemuli

Millä raot tiiviiksi?

Viesti Kirjoittaja Jemuli »

Mikä olisi hyvä aine vanerilevyjen välisten rakojen tiivistykseen kanalassa? Silikoni taitaa mennä parempiin suihin, vai kuinka?
suikku

Re: Millä raot tiiviiksi?

Viesti Kirjoittaja suikku »

Mää kyllä laitoin jotain silikonin kaltaista. Vedin sen vaan peukalolla ihan tasalle sen seinän kanssa. Meillä on muovimatto nostettu korkealle seinälle ja orsiltakaan eivät oikeastaan ylety saumoihin. Pitäisi olla kolibri kyetäkseen niitä nokkimaan. Ei ainakaan viime talvena nokittu.
Jemuli

Re: Millä raot tiiviiksi?

Viesti Kirjoittaja Jemuli »

Meillä kyllä ylettyvät saumoihin, mutta taidan koittaa silikonia silti, ei ole tullut parempaakaan mieleen...
kanakoppi

Re: Millä raot tiiviiksi?

Viesti Kirjoittaja kanakoppi »

uretaani vaahdolla raot kiini ja sitten joku lista pääle. :smt023
Maanu

Re: Millä raot tiiviiksi?

Viesti Kirjoittaja Maanu »

Vähän myöhässä tulee mutta jos joku muu lukee..... Sikaflex-nimistä silikoniliimamassaa ku laittaa ja rima päälle niin pitäis tulla hyvä,sikaflexissä oleva liima liimaa rimanki paikalleen,ei tartte ruuveja/nauloja ;D Uretaanin joutuu yleensä siistimään ennen minkään listojen asennuksia,ja jos vähänki on märkää uretaania niin voi sitä sotkun määrää :s
Maru

Re: Millä raot tiiviiksi?

Viesti Kirjoittaja Maru »

Mun tuttu rakennusmies neuvoi mulle, et filmivanerin saumoihin ja lattia/seinä rakoon liimaus-saumaus massaa. Reilusti massaa väliin, levyt yhteen ja pyyhkii ylimääräisen pois. On valmista sellaista olemassa. Eikä tarvita rimoja sun muita :smt001 On vesitiivis.
Ajattelin itse silikoonia, hän sanoi ei missään nimessä silikoonia muuhun kuin laatojen saumoihin :smt018
Vastaa Viestiin