"Puolikuollut" foorumi?

munivaisiin kuulumattomat jutut tänne

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

ropponen

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja ropponen »

samaa mieltä minäkin kaikien kanssa ja jatkossakin likitän kysyjät tänne, kun täällähän ne kaikki vastaukset jo on löydettävissä. :smt003
kochin-fani

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Kalle kirjoitti:No, enpä minä tätä foorumia puolikuolleeksi tituleeraisi. Olen täällä joitain vuosia ollut, lie yli kymmenen ja kyllä täällä sentään elämää on ja tervettä. Täällä ei yleensä riidellä vaikka mielipiteitä joskus tiukankin puoleisesti vaihdetaan; mukavan sopuisaa ja asiasisältöistä, verrattuna moniin muihin.
Juu, ehkä puolikuollut oli liian vahva sana :smt042 Mutta pointti siis oli se, että jotenkin tuntuu hiljaisemmalta täällä fb:hen verrattuna, vaikka onhan täällä onneksi vielä olemassa aktiivisia käyttäjiä. :)
tosimummo

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja tosimummo »

Täällä yksi uusi jäsen joka vasta nyt löysi munanetin (no ei ole kanojakaan juuri nyt) ja pysyy kaukana facesta. Toivottavsti foorumilla on eloa sen verran että kysymyksiin saa vastauksia, jos joku asia alkaa myöhemmin kanojen saavuttua askarruttamaan.
vardenji

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja vardenji »

kaisumaria kirjoitti: myöskin Varia on ikävä, onneksi kirjoittaa sentään joskus.
'Olen todella otettu että joku kaipaa, kiitos! :smt006
Valtavat muutokset elämässä on jättänee melko vähän aikaa yhteydenpitoon ja moni kaveri on alkanu jäädä etäiseksi. Faceen en kuulu, enkä liity ellei tule välitöntä pakkoa. Olen huomannut etten 'ole olemassa' täällä keskellä kaupunkia somen ulkopuolella. Kun suku kuolee ympäriltä, poikaystävä jättää toisen takia ja itse alkaa remontoimaan 1920-1930 rakennettua pommia, alkaa voimat ja aika loppumaan. Nyt on lisänä parhaan kaverin tulevat häät (arvatkaapa kuka lupas ommella neljän kaason puvut) ja mahdollisesti uus romanssi, sekä aloitetut opiskelut. Joku totes elämän olevan liian helppoa ja ilmoittautui aikuislukioon itsenäiseksi opiskelijaksi, tähtäimessä toivottavasti eläinlääkis. Jos voimat siis riittää... Koirakin on vienyt oman osuutensa, Miku täytti keskiviikkona vuoden. Aloitettiin agility, jatketaan tokoa ja maastolenkkeilyä. Emäntä on päässyt takaisin oikeaan painoon ja mieliala on ennallaan, eli ärsyttävän pirteä ja energinen :smt003 Kanoja kun ei enää mun taloudessa ole, niin pysyn ohi aiheen-osastolla.

Haluisin muuten kiittää myös munislaisia henkisestä avusta, kun tosiaan pari todella raskasta vuotta tossa oli. Teistäkin oli iso apu itsetunnon ja omanarvontunnon palauttamisessa. Sain monelta taholta apua masennukseen ja alkaneeseen syrjäytymiseen, joten sain itseäni niskasta kiinni ja onnistuin toipumaan. Tosin toipumiseprosessiin kuului kaksi uutta tatuointia. Reiteen tuli japaniks sana 'lannistumaton' ja koitan elää sen mukaan. Kiitos kun olette olemassa!
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Minäkin facessa olen vaan siellä on kyllä niin huuhaa meininkiä ja ihan ihme settiä ne jutut ettei pää kestä lukea... <--- ja ihan huumorilla tämä nyt :smt003 Asiajutut luen aina täältä ja muutenkin, fb:n puolella pysyy se muu joutenpäivänen hömppä. Nyt varsinkin fb:n puolella ei jaksa lukea tai kirjotella kun on tuo jo kuuluisaksi mainittu "mycohysteria" päällä. :smt011
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
Siltsu74

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Siltsu74 »

Sen verran jäärä olen, etten tähän päivään mennessä ole fb profiilia luonut. Pysyttelen siis visusti näillä foorumeilla, kanojen asioissa muniksessa ja kalojen puolesta aqua-webissä. Näin on hyvä. Jos sitten jään jostain paitsi, niin ei haittaa, onhan mulla siltikin ne omat eläimet ja niiden takiahan sivustolla ollaan. Täältä löytyy kuitenkin tarvittava tieto, sekä ihanat, innostavat ja inspiroivat kuvat, jutut ja tyypit :smt044
munakas

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja munakas »

Toivon uutena munislaisena että täällä pysyy elämää. Paljon olen löytänyt tietoa hakusanoilla mutta joskus tarvis nopeeta apua pulmaan ja olis kiva että tulis kommentteja. Somessa en ole ollenkaan. Kanat on meillä lemmikkejä ja toivon että täällä pysyy keskustelu asiallisena eikä syyllistetä jos ei jotain asiaa ole heti hoksannut. Ei me uusia vauvojen vanhempiakaan syyllistetä vaikkei ne heti kaikkea osais...
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Taitaa monella muullakin foorumilla olla sama hiljenemis ongelma kun kaikki villiintyvät näistä uusista somepalvelimista. Mutta vanhassa vara parempi! :smt023 :smt024
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
Kalle
bankiva
Viestit: 343
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 12:51
Paikkakunta: Tammela

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Kalle »

Munakkaalle sanoisin; kyllä se varmaan joskus saattaa olla uudelle nimimerkille haasteellista heittäytyä mukaan. Kuitenkin, rohkeasti vaan, heitä kysymyksiä. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, sitä vastoin tyhmiä vastauksia saattaa löytyäkkin ja löytyykin.
Tervetuloa vaan joukkoon, uskon, että ns "vanhat" kyllä ottavat uudet vastaan positiivisesti ja niin pitääkin olla. Aika harvoin täällä ns kireitä ja syytteleviä kommentteja tulee ja jos tuleekin, nopeasti rauhoittuvat.
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Vähemmän täällä ehkä niitä pahempia syyllistäviä kommentteja saa, jotkut voi ajattelemattomuuttaan laukoa mitä vaan, mutta hauskaa sinänsä tässä on se että jokaisen palvelimen kohalla on tullut huomattua semmoinen seikka että ihmiset käyttäytyy kuin mitkäkin apinat ja käytöstavat on alentunut johonkin 5 vuotiaitten tasolle tai siitäkin vielä alemmas. :smt003 Pistää vaan miettimään että tekeekö netti ihmisistä tyhmiä... :smt025
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
kochin-fani

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Jännä juttu että vaikka fb:ssä esiinnytään just sillä omalla nimellä ja mahdollisesti oma naamakin näkyy profiilikuvasta, niin silti siellä on huomattavasti enemmän sananharkkaa kuin täällä foorumilla, missä ollaan pitkälti nimimerkin takana :smt003
Vaikka toisaalta, kyllähän täälläkin oppii toisia käyttäjiä tuntemaan facea helpomminkin, kun kävijämäärä on niin paljon pienempi.
Chick
chabo
Viestit: 194
Liittynyt: 06 Huhti 2010, 14:42
Paikkakunta: Orimattila

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Chick »

Kaikki mitä FB ryhmässä kysytään löytyisi täältä haulla. Ja kun tänne linkittää niin moni on kysyny "mikä on toi sivusto?" Luulevat että "Munanetti"= FB ryhmä, eivät tienneet tästä alkuper.sivustosta.
Wyandotteja, Plymouth rockeja
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Tuo minuakin on ihmetyttänyt kun eivät muka tästä aidosta ja alkuperäisestä tiedä mitään, kyllä minä vaan ekana tämän löysin. Ja tuolla fb:ssäkin kun on niin paljon niitä sievistelijöitä ja yleensä ne joilta puuttuu se maalaisjärki kokonaan. Kaikki pitää saada valmiina eikä mitään voi itse etsiä. Samaten kun jotain paat myyntiin niin jumaliste kotiovelle pitäisi viedä ja ilmatteeks antaa. Onneksi nämä omat kauppatoverit on ollu mukavaa sakkia täällä! :smt038
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
Annir85

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Annir85 »

Kylla taa perus-munis vaan toimii :smt003
Must oli heivattu fb:n muniksesta pihalle, kun olin siella nimimerkilla... Pelkastaan muniksen Takia liityin fb:n, joten enpa ole enaa siella lainkaan.
No, vanhassa vara parempi :smt004
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Ai sielläkö on rajoitusta sen suhteen! :smt017 En ole huomannut edes. Minun hermot palaa vain siihen jatkuvaan jeesusteluun, minulle ei ole ongelmaa ymmärtää että kaikki ei henno syödä omia kukkoja tai kanoja, mutta toiset taas raaskii, tuolla sitäkin arvostellaan jatkuvasti ja pitää naukua jokaiseen julkaisuun asiasta. Ihmiset tekee itsestään vaan entistä tyhmempiä aloittamalla sen toisten arvostelun sillä tavoin, on kuitenkin eri asia ilmaista "minun mielestäni" yleisesti, kuin että se osoitetaan henkilökohtaiseksi arvosteluksi. Joo, menipäs taas syvälliseksi... :smt003
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
Vastaa Viestiin