"Puolikuollut" foorumi?

munivaisiin kuulumattomat jutut tänne

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

kochin-fani

"Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Munis taitaa olla nykyään siirtynyt tosi paljon FB:n puolelle, kun foorumilla on nykyään niin paljon hiljaisempaa. :oops: Harmi kyllä, ihan Muniksen alkuaikoina en ollut mukana mutta silti jotenkin tämä foorumi on niin ihana ja nostalginen, että surettaa kun täällä on nykyään melko hiljaista. Olen myös huomannut, että osa vanhoista tutuista nimimerkeistäkin on täältä jo "vanhentunut", kun eivät ole kirjautuneet. :smt009

Facebookissakin on toki puolensa, siellä on kätevää ilmoitusten ym. avulla seurata keskusteluja ja vastauksen saa sieltä yleensä melko nopeasti. Facebookin takia itseltäkin on kyllä jäänyt foorumin selailu vähemmälle. Ja bittiavaruuttahan tämä vain on, eikä maailman hallitseva asia. Mutta silti on tullut ikävä Muniksen foorumin eloisampaa aikaa.

Miten on muiden mielestä?
rilla

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja rilla »

Ihan samaa mieltä olen.
Mä en periaatesyistä "faseta",niin mulla tää jää tähän perinteiseen.

Mut kiva,et on joitain uskollisia,kuten sinä. :smt023
Annala Nummi

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Annala Nummi »

Täällä ollaan ei jenkkien vakoilu sivustolla.
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1159
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

Juu, samaa mieltä minäkin olen. On se sääli. Oikein kaipaan joidenkin nimimerkkien postauksia, esimerkiksi Silvia Sommarlat ja Iloisten Munatalo olivat päivien piristyksiä.

Itsekään en periaatteellisista syistä liity FB:iin. Joten hengailen täällä Muniksessa jatkossakin. :smt001
kochin-fani

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Aleksandra kirjoitti:Oikein kaipaan joidenkin nimimerkkien postauksia, esimerkiksi Silvia Sommarlat ja Iloisten Munatalo olivat päivien piristyksiä.
Just näitä itsekin ikävöin, esim. ne Silvian kanatarinat kuvaketjussaan oli vaan jotain niin ihanaa :smt049 Onneksi ne ovat vielä luettavissa, mutta sääli että kuvia on alkanut sieltäkin poistumaan ja tekstiä ei taida tulla lisää...

Kiva että on muitakin vanhan kunnon foorumin ystäviä :thumbright:
Nuki

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Täällä ei myöskään tapella niin paljon kuin facen puolella, siellä tuntuu vähän väliä tulevan kinaa jostakin :smt009
Ja tympii myös ne kuvat päättömistä kukoista ym. Hienoa, että ihmiset kasvattavat oman lihansa, mutta en mä välttämättä halua nähdä jotain raatokuvia.
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Minä kanssa tykkään tästä muniksesta. Aamun "lukujärjestys" on Munis, Iltalehdet, maakuntalehdet ja sitten face. Täältä löytyy juttuja pitkänkin ajan takaan, tuolla facen puolella ne häviää nopeasti jonnekin historian hämärään, jos ei heti huomaa.
Samoja ihmisiä kaipailen, myöskin Varia on ikävä, onneksi kirjoittaa sentään joskus.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Eme

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Eme »

Facebookissa on epämukavaa nimenomaan se, ettei siellä ole minkäänlaista järjestystä. Eli täällä on helppo käydä aihealueittain lukemassa, Facebookissa pitäisi päivystää myötäänsä, että sattuisiko joku kirjottamaan jotain mielenkiintoista.
rilla

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja rilla »

Yritetään nyt pitää hengissä tätä meijän "munista".
On kyllä suru,kun niin paljon on hiljentynyt.

Ainakin minulle tää on tärkeä! :smt038
elmeri

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja elmeri »

Toivottavasti ei puolikuollut foorumi, kun itsellekkin tärkeä tietopankki.
usein tulee vain luettua , ja vähän vastailtua, mutta mukana ollaan :smt023
Annir85

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Annir85 »

Paljon selkeämpi on kyllä tämä munis :smt023
Olen hirmu pettynyt fb:n munikseen vaikkakin yksi hyvä puoli siinä on... kuvat on helppo lisätä kuten myös videot. Muuten kamalan sekava, kuten jo moni mainitsikin. Muniksen takia sitten lopulta fb:n liityin ja eipä olis välttämättä tarvinnut, täältä löytyy tietoa enemmän ja asiallisempaa tekstiä. Fb:ssä jutut on välillä aika huuhaa-linjalla, alan tuntemaan itseni hirmu viisaaksi, kun siellä lueskelen juttuja :smt037 . Niin ja sieltä linkitetään valtavasti tänne, eli perus-munis on paras :smt038
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

:smt023 Kyllä näin on, tästä en luovu. Sais jotkut vanhatkin palata tänne.
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
kochin-fani

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Facebookissa hyvät puolet ovat suht nopea vastausten saanti sekä kuvien ja videoiden kätevä lisääminen, mutta kyllä tästä foorumista tykkään enemmän. Täällä on muutamia kinoja lukuun ottamatta ollut mielestäni aina kiva yhteishenki ja mukavia ihmisiä :smt057 Täällä foorumilla myös jotenkin tutustuu helpommin muihin. Tuntuu, että fb-ryhmässä en opi oikein tuntemaan muita muuten kuin ehkä juuri ja juuri nimen perusteella, vai tuntuuko se minusta sitten siltä koska en ole fb:ssä kovin aktiivinen, tiedä häntä. :-"
Ne riidat kismittävät minuakin siellä, ei toisen eriävästä mielipiteestä/näkemyksestä tarvitse vetää palkokasvia sieraimeen ainakaan niin helposti miltä se joskus vaikuttaa. Etenkään, jos sitä ei ole edes tarkoitettu henkilökohtaisena loukkauksena... :smt012
Annala Nummi

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Annala Nummi »

Juuri eräällä toisellakin foorumilla kirottiin askapäitä jotka laittavat kaikki kuvat tonne jenkkien vakoilu sivulle.
Kaikilla ei ole tunnuksia, eikä haluja edes avata sitä. Kun sinne laittaa kuvansa menettää kaikki oikeudet omiin kuviinsa. Lisäksi ne voivat myydä sinne laitettuja kuvia ilman ottajan lupaa.
Kalle
bankiva
Viestit: 343
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 12:51
Paikkakunta: Tammela

Re: "Puolikuollut" foorumi?

Viesti Kirjoittaja Kalle »

No, enpä minä tätä foorumia puolikuolleeksi tituleeraisi. Olen täällä joitain vuosia ollut, lie yli kymmenen ja kyllä täällä sentään elämää on ja tervettä. Täällä ei yleensä riidellä vaikka mielipiteitä joskus tiukankin puoleisesti vaihdetaan; mukavan sopuisaa ja asiasisältöistä, verrattuna moniin muihin.
Vastaa Viestiin