Myydään useampia erilaisia lintuporukoita

ilmoitus voimassa 30 päivää, ilmoittaja: mainitse paikkakunta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Titiuu
siebenbürger

Myydään useampia erilaisia lintuporukoita

Viesti Kirjoittaja Titiuu » 02 Elo 2018, 12:53

Myyntiin toisen puolesta kuolemantapauksen johdosta useampia erilaisia kana/kukko/tipuporukoita, eivät siis ole minun mutta olen lupautunut auttamaan niiden myymisessä ja kuljetusavussa. Kaikkien ikää ei ole tiedossa, mutta suuntaa antavaa ikää on toki arviossa. Muita terveystarkistuksia ei ole näille tehty kuin ihan perus salmonellatestaus joskus alkutalvella, eli muusta ei voi takeita antaa kun ei taustoja tiedä. Muutoin hyvin käyvät ja kukkuvat ja kanat munivatkin.
Eli tässä alussa tätä toisen omistajan listaa, johon lisään pikkuhiljaa myytäviä sitä mukaa kunhan saavat itse siellä listattua lintuja :
(Linnut sijaitsevat Kajaanissa!)

-kirjava sileäsulkainen showgirl kana jolle mukaan 5 kpl tipuja joissa kiharasulkaista, painttia, sinistä ja showgirliä, buff värinen silkkikana ja nuori paint tyyppinen showgirl kukko / koko porukka yht. 100e/järkevä tarjous
-barred värinen araucanaplymarisekoitus kana (en tiedä muniiko sinertäviä munia) ja kaksi vanhempaa silkkikanaa, näiltä kolmelta kalkkijalkaa hoidettu aiemmin mutta jalat jäänyt epätasaisiksi, silkki-huntu-maatiaismix kananuorikko (ei vielä muni), sekä sileä showgirl kukko / koko porukka yht. 50e

jatkan tuota listaa kunhan saan taas lisää tietooni!

Sitten minun omia myytäviäni:
-Hopeafasaani tirppoja 2kpl
-riikintipuja 3kpl
-naurukyyhkyjä 2kpl
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"

Janna ok
muna

Re: Myydään useampia erilaisia lintuporukoita

Viesti Kirjoittaja Janna ok » 06 Elo 2018, 22:11

Moi. Missä päin ne sijaitsee? Janna

Vastaa Viestiin