Juoksuankat tuli

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

Jee :snorting: Meille tuli nuoret juoksuankka pari.Ovat nyt 5 kuukauden ikäisiä. :smt003 .Ruotsinkeltaaset ankka pariskuntakin on tuloollansa, kunhan vähän "kasvavat". :smt043 .Ja sitten muutti naurukyyhky pari joissa naaras on ruskeavalkoinen jolla on tuo musta puolirinkula valkoinen . :smt054 :-" .Kunhan kerkiän niin laitan tirpoista Hiltalle kuvia, jälleen... :smt024
ninnu

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Wautsi onnea uusista vaakuista :smt006

Onko Pietarsaaresta?
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Voih, mä olen ihan kade! Juoksuankat ovat olleet haaveena jo pidempään, mutta nyt en voi lisätä ankkojen määrää (tonttimme on vain 700 neliötä ja taajamassa -> ei viitsi kiusata naapureita). Olin jo jossakin vaiheessa ottanut yhteyttä ruotsiin ja valmistautumassa juoksuankan siitosmunien tuontiin ja siihen liittyvään byrokratiaan, mutta sitten elämäntilanteeni muuttui ja päätinkin unohtaa haaveeni hetkeksi. Vaikka kyllä tuo kutkuttaisi. Laitathan kuvia, jookos?
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

:smt006 Hiltalle laitettu ankoista kuvat, kun joutuivat ekan kerran lumen kanssa tekemisiin.Aluksi oli kivaa, muttei sitten kun se oli kylmää. :smt036 :smt037
sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

:smt017 Tuli semmoinen ankka vastaan tai siis oli mahdollisuus ostaa ,joka on juoksuankka mutta oli valkoinen ja sillä oli suuri töyhtö pään päällä.Oli kyllä upian näköinen. :shock: :oops: :smt055
jamppa

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mulla on juurikin sellanen valkoinen töyhtöpäinen toi meidän juoksuvaakku! Pikku-Pauli :smt007
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Tässäpäs näitä sintin juoksuankkakuvia:
Kuva

Kuva

Kuva
sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

:notworthy: Kiitän Hiltaa.... :smt023
viiperi

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja viiperi »

Tulisipa minullekkin ankat äkkiä.... :smt001 Hienoja kuvia!
rituritu

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja rituritu »

ankat minunkin haaveissa ensikesälle. :smt007
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Voi vitsi mä olen kade! Olen jo vuosia haaveillut juoksuankoista. Ehkä jonakin päivänä mullakin sitten... kun nyt pääluvun lisääminen on mahdotonta.
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

Kyllä nyt saapi laittaa suut makiaksi,kun tuo juoksu rouva vihdoin aloittetti munimisen. :tongue9: Olen vissiin värinäkö häiriöinen,kun nuo munat ovat vihertäviä. :shock: :-" .Niin ja tipahtihan niitä tuohon toinenkin uros.Hyvin sopivat yhteen vaikkakin eriporukasta. :smt003
sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

tipuja

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

Jee nyt saatiin koneesta ekat juoksu-ankka vaavit ja emo hautoo kanssa.Emo ei ole ollut kovin terhakka hautoja vaan on huidellut maita ja mantuja ukkojensa kanssa. :smt013 .Nämä poikaset on heti erityylisiä,kun nuo tavis-poikaset ja sitten ne on niin :toothy10: :toothy10:
sintti1975
nuorikko
Viestit: 60
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 14:38
Paikkakunta: Nurmo

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja sintti1975 »

Juoksut joille kävi ohraisesti niin nyt on uuret linnut kasvamassa. :smt045 :smt040 .Kymysys elikkä erottaako ruotsin keltaisista poikasina kumpia ovat?Elikkä onko naaras tummemman keltaanen kuin uroa taas kirkkaamman värinen? :smt017 .Poikasia noista keltaasista on ja olen vain huomannut, että voisi väritys kertua kumpia ovat. :smt012
ninnu

Re: Juoksuankat tuli

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Mulla ruotsinkeltaiset on selkeästi erisävyiset kun kuoriutui, mutta kumpi on kumpi, niin ei hajuakaan, kun on ihan ipanoita :smt003
Vastaa Viestiin