Kalkkunan sukupuoli

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
pikkupi
mille fleur

Kalkkunan sukupuoli

Viesti Kirjoittaja pikkupi » 03 Touko 2019, 12:56

Olen ymmälläni ainoan viimekesänä eloon jäänmeen kalkkunani sukupuolesta. Olin pitkän aikaa aivan varma, että se on feminiini. Mutta nyt en tiedä onko se sittenkin maskuliini vai lieneekö peräti neutri.
Se on alkanut kiinnostua minun jalkineistani, ja jos ne ovat jotkut muut kuin perinteiset kumisaappaat se innostuu vallan. Kieppuu ympärilläni ja nokkii niitä onnettomia popoja senkun ehtii päästellen ihmeellisiä ääniä. Myös harvemmin käyttämäni vaatteet saavat sen kiskomaan takinliepeestä kaikin voimin. Joskus jäi kirjava kauppakassini pihaan hetkeksi ja eikös se saanut oikein kunnon ryöpytyksen.

Vanha uroskalkkunani on tähän asti vihannut kaikkia urospuolisia poikasiaan, kun nämä ovat tulleet "isoiksi". Tästä se ei välitä ollenkaan.
Eikä tällä Ruskolla ole myöskään isoa tupsua rinnassaan, kuten on ollut aikaisemmin uroksilla. Muuten se kyllä näöltään kävisi uroksestakin, mutta on kuitenkin hentorakenteisempi, eikä pää ole niin värikäs eikä monipoimuinen kuin isällään.

Kertokaa siis kalkkunatuntijat, mitä sukupuolta tätmä otukseni on. Uros, naaras vai muu?

HiltaHelikopteri
kukkoilija

Re: Kalkkunan sukupuoli

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri » 03 Touko 2019, 23:02

Saisitko laitettua kuvan?
Tonja, p: 046 666 5106 sp: tonjaätnettipistefi

Vastaa Viestiin