Viiriäis tietäjät hoi!

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Kotkotpoot

Viiriäis tietäjät hoi!

Viesti Kirjoittaja Kotkotpoot »

Kuva

Eka hautominen takana, neljätoista munaa joista kolmetoista kuoriutui :smt005 yhden heitin pois,tais olla mätänen.

Mutta siis nyt kyselisin kokeneemmilta apuja, eli parilla tipusella varpaat hassusti, kippuralla vähän kuin kampura jalat...
Nämä kyllä liikkuu ja syö hyvin,mutta onko näistä eläjiksi pidemmän päälle? Onko minkälaisia kokemuksia teillä?

En tiedä onko sitten sillä tekemistä että nämä varvas vikaiset on juuri pienimpiä kooltaan? Tipuset ovat siis vasta alle 2vrk vanhoja...

Yritän laittaa vielä kuvaa jos joku osaisi kertoa kokemuksia :smt002
Kotkotpoot

Re: Viiriäis tietäjät hoi!

Viesti Kirjoittaja Kotkotpoot »

Kuva
Annir85

Re: Viiriäis tietäjät hoi!

Viesti Kirjoittaja Annir85 »

Moi. Mulla oli viime haudonnassa kaksi tuollaista, myös valkoista, eivät kasvaneet ja liikkuminen hankalaa. Lopetin pois olisko ollut kolmen päivän ikäisinä. Muut oli jo siinä vaiheessa reilusti isompia.
HerraGribby

Re: Viiriäis tietäjät hoi!

Viesti Kirjoittaja HerraGribby »

Kotkotpoot kirjoitti:Kuva

Eka hautominen takana, neljätoista munaa joista kolmetoista kuoriutui :smt005 yhden heitin pois,tais olla mätänen.

Mutta siis nyt kyselisin kokeneemmilta apuja, eli parilla tipusella varpaat hassusti, kippuralla vähän kuin kampura jalat...
Nämä kyllä liikkuu ja syö hyvin,mutta onko näistä eläjiksi pidemmän päälle? Onko minkälaisia kokemuksia teillä?

En tiedä onko sitten sillä tekemistä että nämä varvas vikaiset on juuri pienimpiä kooltaan? Tipuset ovat siis vasta alle 2vrk vanhoja...
Yritän laittaa vielä kuvaa jos joku osaisi kertoa kokemuksia :smt002
Voi parkaa! Tämä voi tapahtua joskus kun poikanen on munassa liian pitkän aikaa, tai kävelee liian liukkaalla lattialla ja sen jalat voi olla vääntynyt.
Mutta,sen voi korjata helposti.Älä murhaa, jos haluat, minä voin mielelläni ottaa sen, korjata sen, ja sitten antaa takaisin sinulle. Kaikki eläimet on tärkeitä. Voit viestitää minulle: detroitbuucity@hotmail.com

Onnea sinun pienistä poikasista! :smt038
Vastaa Viestiin