Kanat ja ankat sekaisin?

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Ujopossu

Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja Ujopossu »

En tiedä mihin kysymykseni kuuluu mutta laitetaan tänne. Meillä on siis asuntovaunu jaettu ankoille ja kanoille mutta kanatpas tulevatkin jostan pikkureiästä ankkojen puolelle, niinpä kysynkin onko tälläinen ok, vai tilkitsenkö myyräverkolla verkon joka toimii rajana? :smt017
rilla

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja rilla »

No en mä muuten tiedä,onko ok.
Mut on mulla ollu välillä ankat ja kanat sekasin.

Ongelmia on lähinnä siinä,et ankat sotkee kanojen vedet ja ruuat. :smt024
Tituliini

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja Tituliini »

Kanatipuja en päästäisi aikuisten ankkojen luo enkä päinvastoin. Ja jos kanat ja kukot arvostavat sulkiaan niin ei ankkojen luo, kun saattavat vähän napata muistoja kanan höyhenpuvuista :smt043
Ujopossu

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja Ujopossu »

Kiitos vastauksista, alan eristämään väliovea. Ja kanat ovat päässeet ankkojen puolelle ei toiste päin...
rilla

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja rilla »

Joo

Minusta siinä ei ole ongelmaa,kun ei sulla tipuja ole seassa.
Ankkojen mielihalut on joskus vähän...
Saattavat kanatipua ajatella herkkuna.

Mut kanat minusta kyllä voi kanojen puolella seikkailla. :smt038
SimplySix

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja SimplySix »

Minulla on kanat ja ankat sekaisin. Kuukauden ikäiset tiputkin siellä seassa on emonsa kanssa ja ei ole onneksi meidän ankat näyttäneet mitään kiinnostusta tipujen perään. :smt003 Hyvin tuleevat toimeen keskenään, ainoana huonona puolena on, että ankat tosissaan sotkee veden mutta eipä tuo ole haittannut mitään kun vaihtaa veden tarpeeksi usein. :smt001
taikku

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja taikku »

Kyllä minulla on monta kertaa kanan tipu hukkunut ankkojen vesiastiaan, eli en enää pidä yhdessä.
rilla

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja rilla »

Niin,toi hukkuminen on kyllä todellinen vaara myös...
Mut aikuiset kanat ja ankat sekaisin,ei suurempia ongelmia jollei tuota sotkemista ota huomioon. :smt023
Turse

Re: Kanat ja ankat sekaisin?

Viesti Kirjoittaja Turse »

Mullaki ankat ja kanat sekaisin. Ei pääsääntösesti tota veen sotkemisongelmaa kummosempaa. Muutama viikko sotte kyl johtajakukko ja ankkaherra kävivät aikas äkäistä välien selvittelyä, mut ovat taas sovussa.
Vastaa Viestiin