Brahman korvike

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Tälli

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Arvaappavaa muistanko mä sen nimiä tai numeroa :smt017 Sillä on ollu aina välis isooskyröös ja laihialla S-marketis ilimootus että myy brahmoja..sen muistan että sillä on ainakin kulta brahmaa..
Klara

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Klara »

smari: älä kuule yllytä.. milläs mä sitte pääsen teiltä muka poikes ilman että mulla on ees jotaki kotkoo matkas :smt005

Tälli: No dämet.. mä en tosiaan tiijä sielä muita kanojen pitäjiä ku sen vanhan miehen.
Klara

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Klara »

No nih... Nymmää olen nähny livenä brahmoja :smt003 Ja niin etten edes odottanu niitä näkeväni kun en tienny kanoja sielä olevankaan :smt005

Pesäs möllötti kanamamma hautomas ja kukko tepusteli pihalla. Oli ne aika jukelittoman kokosia ku on tottunu noihin omiin pikku mattarin rääppäleisiin :smt005
Skuukkeli

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

No niin Klara alkoiko tekemään mieli Brahmaa? :smt005
Klara

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Klara »

Tuota.. ei oikeestaan... Ne jalat...Kuva Mä en vaan meinaa päästä niistä yli.. soriiii :oops: Kuva

MUTTA... ehkä meille silti niitä joskus tulee... Meidän ISÄNTÄ (jota on purru kanakärpäänen sitte niin viimosen päälle) alko puhumaan että ku oli niin kivan oloosia. Molin ihan että -HÄH?! Kuva
Viimeksi muokannut Klara, 07 Kesä 2009, 00:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skuukkeli

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Onkos sun isännällä karvaset jalat? :smt005
Klara

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Klara »

No itte se ruukaa sanoa että apina piti tulla, mutta ku loppu karvat kesken... Että onhan se aikas karvaanen... Mutta jos siitä ajatteloo, ni ennen sen pitääs sitte haluta korillaa lemmikiks tai villasikaa tai tai tai :smt017

:smt005 :smt005
Skuukkeli

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Ehkä hän tuntee jotain yhteenkuuluvaisuutta muidenkin lajien karvajalkojen kanssa... :smt005
Mä nään sieluni silmin ne Brahmat keikkumassa teidän leikkimökin kaiteella... :smt003
Klara

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Klara »

Eijeijei.. ei sun niitä sovi plaseerata, ku mä ajattelin vinkua itelleni viirulan siitä leikkimökistä :smt005

Kaveri tuas kävi kyläs ja mä sillen voivottelin että ku tuoasta tulis niiiin hyvä viirula. Ja isäntä siihen tuumas että "varasto".. ja minä että "eiku viirula jooko"... Ja isäntä ykstotisesti että "varasto"...

Nii kaveri ratkas tämän kiistan ihan selkeesti.. Se tuumas että "siitähän tulee sitten loistava viiruvarasto" :smt005

No, nih.. eikö muka häh :smt004 :smt005
Skuukkeli

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

:smt005 :smt005 Hyvä Klara, sulla on fiksuja kavereita! :smt002
kanamummo

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Nonni, nyssun joutuu hommata isännälles pari brahmaa ni sä saat ne viirut siinä siivellä! :smt002 :smt003
Eihän se hoksaiskaa niitä viiruja ku ne on niin piäniä, sanosit vaa että leikkimökistä tulee brahmala ja sit törkkäisit viistoista viirua sinne sekaa. Hetken päästä toteaisit että - eee, kyl brahmat on liian isoi leikkimökkii ja siirrättäsit ne isännällä kanalaan. Sitte sul ois viirula :smt023
Klara

Re: Brahman korvike

Viesti Kirjoittaja Klara »

Totahan vois jopa kokeilla Kuva Kuva
Vastaa Viestiin