Kahden rodun risteytykset

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

jamppa

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Haa, mä olenkin haudottanut ja kasvattanu noi ihanuudet :smt005
ankkailija

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja ankkailija »

jamppa kirjoitti:Haa, mä olenkin haudottanut ja kasvattanu noi ihanuudet :smt005

No kauniit kanat oot kasvattannu! :smt023
mirri

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt041 No mutta Jamppa.. laita kasvamaan äkkiä lisää... noihan on tosi hyvän näkösiä!
Mä haluun ja... Hitsi miten onnistunut sekotus.
Klara

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Prossarin kukko on upean näkönen :smt118

Ja voi jestas miten olikaan kauniit noi flain plymouth rockin ja hy-line hybridin risteytys kana ja kukko. Tuo ruskea vivahde niissä on niiiin ihana :smt049 :smt055
Gizzmo

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Tän näkönen on sinisen jättikutsin ja keltasen orppin sekoitustipu.Kaverina sebright-tipu.Pikkasen kokoeroa........
Kuva
Skuukkeli

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Herttileijaa mikä kokoero... :smt003
Mageen näköisiä piiperoita.
ankkailija

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja ankkailija »

Sebright? Nytkö se vihdoinkin kuoriutui? Onnea Gizzmolle! :smt005
Klara

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja Klara »

Jessus mikä kokoero :smt005 Toinen oh ihan ikkapikkanen ja toinen iha koljatti.. ihaneita :smt007 :smt055 :smt050
kanamummo

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Onnea pipusille! Ei hymyilemättä kattele tuota orppivauvelia!
sisu65

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

kanamummo kirjoitti:Onnea pipusille! Ei hymyilemättä kattele tuota orppivauvelia!
Samaa mieltä, hymy nousi korviin kun tuota kuvaa katto. :smt040
Rontti

Re: Kahden rodun risteytykset

Viesti Kirjoittaja Rontti »

No höh. Minä täällä ajattelin että kunhan nuo orpit ja plymarit kasvavt tarpeeksi niin alan risteytellä niitä ja niistä tuleekin sitten ihan ainutlaatuisia kanasia ja sitten joku on jo keksinyt saman idean :smt012 No jaa, ehkä kaikkia mahdollisia risteytyksiä löytyy jo kun tuntuvat nämä munislaiset enimmäkseen olevan aika uteliasta ja kokeilunhaluista porukkaa :smt002 Meilläkin olisi varmaan vain ruskeita hybrideitä ellen olisi tänne eksynyt vahingossa joskus kauan sitten.

Anyways, asiaan. Meillä on nyt kasvamassa kultabrahma kukon ja ruskean hy-linen kaksi risteytystipua sekä ilmeisesti yksi maattari-kultabrahmaristeytys. Aika vahvasti näyttää isäukolta tulleen väritys, mutta kun näillä ei ole vielä edes kaikki vauvauntuvat vaihtuneet höyheniksi niin vaikea sanoa. Täytyy kuitenkin muistaa laittaa tänne kuvia kun väreistä alkaa saada jotain selkoa. Kaksi pikkuisista näyttää ainakin saaneen sulkajalat, vaikka meidän brahmalla niitä sulkia jaloissa onkin aika harvalti.
Vastaa Viestiin