Plymouth Rock

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Minnimanni

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Kyllä se omistajan arkuus jonkin verran kukon käytökseen vaikuttaa, meillä ei kukot mistään rodusta käy mun päälle kolmatta kertaa. Ovat jo kahdesta kerrasta oppineen kuka on pomo talossa :smt005 . Mä otan päällekäynyttä kukkoa pillistä kiinni ja puristan niin kauan et menee melkein veltoks ja sitten irrotan, tuo on yleensä auttanut.
Suwitsu

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Juu en mäkään itseäni arkana kukkojen kanssa pidä mutta tämän kanssa jo varon, on tuota kokoa ja hulluutta liikaa samassa paketissa. Ja munia en uskalla sen takia hakea että täytyy kyykistyä, satavarmana olis mun poskessa komeat kannuksen jäljet :smt011
Minnimanni

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Tosi kakkamaista. Olisko muuten hyvää sukulinjaa?
Suwitsu

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

En siitä hyvästä tiedä mutta eri linjaa kuin meidän kanat. Tänään laitan sotavarustuksen päälle ja menen ottamaan matsia kukon kanssa. Mulle ei kukot ryppyile! Luulen että varustukseen kuuluu mm. mopokypärä :smt005
Suwitsu

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Hahaa, minä 1-kukko 0!! Hetken aikaa meni kun katsottiin että kumpi määrää mutta tällä erää minä voitin, otin kukkoa pillistä kiinni ja vähän kovistelin, äsken väisti nätisti kun kanalassa kävin. Mies oli kanssa hiukan matsannut sen kanssa aamulla. Eilen myöskin kiekui koko ajan kun olin kanalassa, nyt en kertaakaan ole kuullut sen kiekuvan.

En kyllä usko että kukko näin helpolla muuttuu. Se on kuitenkin suurimman osan elämästään uhitellut ihmiselle, tuskin se tätä tapaa niin vain unohtaa. No nyt sentään uskallan munat hakea.
Minnimanni

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Hyvä hyvä niin sitä pitää :smt023
Rusina

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Törmäsin netissä semmoiseen kanarotuun kuin amrock. Se muistuttaa paljon plymouth rockia, mutta on ilmeisesti kuitenkin eri rotu? Saisiko joku vähän kielitaitoisempi suomennettua lisätietoja? :downtown:
hulivili

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja hulivili »

Mahtaisko Amrock olla sakemannien oma nimitys Plymouth Rockille? Seikkailin niitten kana-infosivuilla ja siellä mainittiin vain amrock eikä plymareista puhuttu mitään. Kuvatkin näyttivät ihan normiplymareilta. Myös niitten kanapörssissä myytävänä oli vain amrockeja.Kukapa tietäis :smt017
kaakatin

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Kyllä saksalaisilla näyttäs olevan plymouth rockejakin ja vielä kaiken värisiä :smt017
http://www.kippenencyclopedie.nl/php/in ... mouth_Rock
lautapihti
silkki
Viestit: 236
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 23:31
Paikkakunta: ilmajoki

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja lautapihti »

No ompahan komeita rokkeja,kuinkahan noita sais suomeen
hulivili

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja hulivili »

Suunnitellaan Lautapihti, suunnitellaan :smt002 mikä tietää vaikka joskus tuotaisiinkin :smt001
Viimeksi muokannut hulivili, 23 Helmi 2011, 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hulivili

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja hulivili »

Tuo sivusto näyttäis olevan hollantilainen, mutta kuka kieltä osaisi, tietäisi paremmin. Upeat sivut, kaikkia ihania kanakuvia,kiitos kaakattimelle :smt007
lautapihti
silkki
Viestit: 236
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 23:31
Paikkakunta: ilmajoki

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja lautapihti »

Nii ih :smt057
Puulanlapsi

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja Puulanlapsi »

Minka ikaisena tarkalleen plymarit alkaa munimaan?
hulivili

Re: Plymouth Rock

Viesti Kirjoittaja hulivili »

Tänään tuli ensimmäinen rokkimuna ja munija on n. puolivuotias.
Vastaa Viestiin