Ylimääräisiä varpaita?

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Mulla on myös 80-luvun ja tälläkertaa ihan mehiläishoitajien ammattilehtiä, on niitä pohjoismaisia vielä jäljellä, mutta aika harvalla sitten on paria muutakin..tosin en nyt muita rotuja kuin Krainalaisen... lehtiä ja kirjoja kertyy... kun ukkelis ei pääse kirpparilla pinkkojen ohi :smt011 . mää en koskaan tongi mitään kirjakasaa :smt005

Se mehiläisemojen kasvattaminen vasta mielenkiintoista oliskin.. ONNEKSI oon niin herkistynyt ampiaiselle, ettei uskalla ottaa mehiläisiä.. se tästä sopasta vielä puutuiskin :smt013
iracarita

Viesti Kirjoittaja iracarita »

Maria: en oikein pysty vahtimaan omaa konetta pitempään kuin nuo munat mitkä nyt on menossa, kun metsästykset painavat päälle :smt004

Jos sinulla oli tarkoitus joka tapauksessa haudottaa millen munia, lykkää koneeseen ja katsotaan mitä tulee. Minun munien pitäisi muuttua tipuiksi viikon päästä. Sittenhän olisi lähes samanikäisiä, eri sukuisia (toivottavasti?) pariskuntia tarjolla, toinen puolisko vain Korpilahdella ja toinen Pieksämäellä :smt003
Maria

Viesti Kirjoittaja Maria »

Näillä puheilla rupean ottamaan munia siis talteen :smt001
Toivomme hyvää kuoriutumis% ja aimo läjän pieniä pilkkutipuja. Tosin en saa millenmunia koneeseen kun ehkä n. 10kpl, kun on vain noi kaksi kanaa. Ja brahmakset on "mahoja" kun toi iso kukko on vielä niin nuori, että tarvii varmaan kavereilta kysellä munia jos sais koneen täyteen...
*vink-vink* ellei jollakulla olisi laittaa viikon päästä mulle noin 6kpl brahman siitosmunaa koneen täytöks :smt006
Vastaa Viestiin