Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

sannikki

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Mää en löydä kalavaakaa :smt021 :smt021 kokeilen keittiövaakaa ja ISOA pahvilaatikkoa tänään :smt040
Tuulia

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Kukko kainaloon ja henkilövaakaan, katsot mitä painat kukon kanssa ja ilman kukkoa, sit ei ku laskemaan erotusta :smt036
Mä olen koirat, kukon ja minihevosvarsankin punninnut tällä tavalla, kyllä siinä selkä ja polvet natisee kun nappaa 30 kiloisen koiran kainaloon.
kochin-fani

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Kerrohan sitten tulos täälläkin, minua ainakin jättien omistajana kiinnostaa, paljonko se Veikko-jättiläinen painaa :smt002
sannikki

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Löytyihän se vaaka! Veikon punnitus ei sitten ollutkaan ihan pikkunakki :D otin muksun pussilakanan ja Veikon sain lopulta siihin sisälle, ripustin vaakaan ja Rips.... kangas repesi, no uusi yritys ja hieman varovaisemmin niin:

Veikon 9kk paino oli 4,7kg
kochin-fani

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Oho, onpa tuota painoa kertynyt kun pussilakanakin repeää :smt003 Saas nähdä miten paljon on täysikasvuisena, seuraan kehitystä täällä innolla :smt024
Tuulia

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Aika painava on Veikko noin nuoreksi, minäkin yritin punnita meidän Marttia nyt uudestaan mutta siinä kävi niin että Martti juoksi edeltä ja minä perässä joten jätin asian tuonnemmaksi, ettei Martille tule traumoja :smt036
sannikki

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Noo lieneekö tämän päivän kankaatkin heikompia :D mutta ei se ihan heppoinen kaveri noin nuoreksi ole!

Iloiseksi yllätykseksi Veikko polkee ja vallan onnistuneesti!!!!! Testimunan laitoin koneeseen ja nyt 4. päivä ja hämähäkki on hieno ja vahvan näköinen :smt050
Käläkälä

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja Käläkälä »

HUHHUH tota Veikkoa :shock: Siinä on komia kukko. Tuo harjakorkeus on aivan mieletön, rakenneltiin tänään koppia (ei kanan, ikävä kyllä) josta tuli samankorkunen. Aika ajatus että Veikko olisi ihan kattoon asti siinä. Ihana kun on niin monenkokoisia kanoja... tosi isoja ja tosi pieniä, unohtamatta niitä siltä väliltä :smt055

Pistää muuten ajattelemaan että onkohan kanoille isosta koosta mitään haittaa. Koirillahan on vaikka mitä nivel- ja luuongelmaa.
Tuulia

Re: Isoin suomesta löytyvä kanarotu?

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

sannikki kirjoitti:Iloiseksi yllätykseksi Veikko polkee ja vallan onnistuneesti!!!!! Testimunan laitoin koneeseen ja nyt 4. päivä ja hämähäkki on hieno ja vahvan näköinen :smt050
joo. kyllä se luonto tikanpojankin puuhun ajaa :smt003
Vastaa Viestiin