Faverolleista

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
siiri

Faverolleista

Viesti Kirjoittaja siiri »

Kiitos smarin hyvin itävien munien :smt002 , kaikki postitse meille matkanneet ovat nyt kuoriutumassa :smt007
Epätietoisen kysymys kuuluukin, kun noita värejä ja sukupuolitunnistusta rotukuvauksesta katselin,niin... että voinko tehdä jo jotain ( väärä väri ) johtopäätöksiä siitä, kun 5 tipuista on keltaisia ja yksi kelta-musta ? :smt017 yksi on vielä tunnistamattomassa tilassa..
Aikaisempi kokemus kun rajoittuu kelta-ruskeisiin tipuihin, joista tuli kauniita valkokirjavia ja pari tummempaa :-"
Sitten vielä toivotaan, että seassa olis kanakin :smt036
hellu

Re: Faverolleista

Viesti Kirjoittaja hellu »

Mulla on tullut kirjavista Faverolle tipuista järkiään kukkoja. Tiedä sitten onko sattumaa vai mistä johtuu :smt017
Mulla on 2 ruskeaa fave kanaa ja 2 mustaa fave kanaa ja sit niille sellainen kaunis mustapartainen aapiskukko.
hellu

Re: Faverolleista

Viesti Kirjoittaja hellu »

Kävin just äsken katsomassa google kuvista faverollejen kuvia. Voi taivas miten kauniita ovat nuo siniset, hopeiset, kultaiset ja valkoiset faverollet :smt007 :smt007
Mahtaakohan noita värejä olla täällä suomessa kenelläkään.
siiri

Re: Faverolleista

Viesti Kirjoittaja siiri »

Itse asiassa nyt näyttää siltä, että niistä tuli 4 lohenväristä kanaa :smt041 ja 3 kukkoa, jotka kai kaikki on ehkä kirjavia ?
Kauniita ovat, voisin näitä munia ostella lisääkin, erisukuisia :smt023
siiri

Re: Faverolleista

Viesti Kirjoittaja siiri »

Oisko hellulla kuvaa mustasta faverolle kanasta ? :smt001
hellu

Re: Faverolleista

Viesti Kirjoittaja hellu »

Täytyypä pyytää tuota tyttöä kuvaamaan ja laittamaan tänne ,kun se tulee taas käymään kotona.
Vastaa Viestiin