Keillä kaikilla kääpiörotuja?

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

caddy

Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja caddy »

Löytyyhän tuolta keskusteluista toki satunnaisia mainintoja, mutta ajattelin, että olisi (näin kääpiörotuhulluna) kiva listata, keillä kääpiörotuja on, ja mitä rotuja. Ehkä jopa, että missäpäin Suomea? :) Itselläni täällä Pohjanmaalla chaboja, mille fleureja ja old english game bantameja (yksi edellämainittu kana profiilikuvassani).

Kovasti tekis mieli lisää erilaisia kääpiörotuja!
annemari

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja annemari »

Minulla täällä Kainuussa Kääpiökochineja ja Friseerattuja Chaboja.
rituritu

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja rituritu »

:smt041 chaboja ja mille fleureja olis meillä ja hämeenkyrössä asustellaan :smt041
sisu65

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

Minulla chaboja (kukko ja 2 kanaa). Pohjois -pohjanmaalla asustellaan
siimis

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja siimis »

Minulla on chaboja, mille fleureja ja kääpiökotseja :smt001 Lopella ollaan :smt006

Chaboja on väreissä silver birchen, silver columbia, mille fleur, wheaten ja golden birchen. Myös friseerattuna.
Millejä on kultaisia ja nyt posliinejakin :smt007
Kotseja on kaikissa sateenkaaren väreissä :smt003
helleena

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja helleena »

Multa löytyy kääpiökotseja ja kontiolahdella Pohjois-karjalassa rouvat asustelee :smt060 . Oikeita sylilöllyköitä :smt054
sisu65

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja sisu65 »

Nuo siimiksen chappojen värit silver birchen, silver columbia olis mukava nähdä kuvina. Aloittelin tuonne gallerian puolelle chapoista topikkia ja kaikki kuvat olisivat mukavia. Ja myös mm. annemarilla tais olla eri värityksellisiä kanaja. Itse kun en näitä värejä niin hyvin tunne.
rituritu

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja rituritu »

sisu65 kirjoitti:Nuo siimiksen chappojen värit silver birchen, silver columbia olis mukava nähdä kuvina. Aloittelin tuonne gallerian puolelle chapoista topikkia ja kaikki kuvat olisivat mukavia. Ja myös mm. annemarilla tais olla eri värityksellisiä kanaja. Itse kun en näitä värejä niin hyvin tunne.
kannatetaan..kuvia eri väreistä :smt023
siimis

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja siimis »

No silver birchen on ihan tavallinen hopeakaulainen musta ja silver columbia on ihan tavallinen valkoinen mustapyrstöinen :smt002 Kyllä te olette sellaisista kuvia nähneet pilvin pimein!
ninnu

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Mullakin on näitä pikkuruisia kotkoja täällä Ylöjärvellä :smt001

Millejä, chaboja, kääpiö kocheja ja vanhoja englantilaisia. Niin ja silkkejä, parralla, että ilman, onhan nekin jonkilaisia minejä :smt048
harrastaja

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Mulla on pitkään ollut kääpiö-kohhciini kukko ja jeeeeeeeeee tänään kuoriutui eka puhdasrotuinen tipu ja toisesta vielä kuului piipitys päivällä saa nähdä saanko useamman vai jääkö 2 tipuun
valtteri

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja valtteri »

minulla ikaalisissa on kääpiö kocheja ja englantilaisia kääpiö taistelukanoja
harrastaja

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Harrastajan ilonpilkkuja ovat nyt ne maaliskuun lopussa syntyneet 2 kanaa ja kukko kääpiökocciineja Anne,Tonja ja Posti :smt041 sekä avatarkuvana oleva vanha herra Boss
Alice

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja Alice »

Meillä on pelkkiä kääpiärotuja;Mignon-ankkoja,Antwerpenin partakanoja ja kääpiö Plymouth Rock.
siimis

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja siimis »

Ai niin, meillä joukkoon on liittynyt myös antwerpenin partakana + kukko :smt001
Vastaa Viestiin