Keillä kaikilla kääpiörotuja?

keskustelua roduista ja risteytyksistä

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

smari

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja smari »

Meilläkin on monia kääpiörotuja. Yksilöitä on vain kaksi, suloisia hyvin pieniä kanoja, mutta olen varma että rotuja on näissä hyvin monia. :smt005
ninnu

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Siimis: Mistä sun antwerpenit on lähtöjään? Tarvitsisin erisukuisen kukon, mielellään joku muu, kuin musta. Saa olla poikanen/nuori, kunhan ei enää lämpölamppua kaipaa :smt006
siimis

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja siimis »

Sori, mustia ovat :smt002 Nää on lähtöisin ahvenanmaalta.

Mua kiinnostaisi nimenomaan mustat, koska tämä pari on sisaruksia. Olis mukavaa saada vähän kaukaisempaa verta...
minnimanni

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja minnimanni »

Saaks muuten Ahvenanmaalta tuoda munia ja kanoja ilman niitä helvetin kalliita lupia yms kun sehän on osa suomea?
siimis

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja siimis »

Näin mä ymmärsin, mutta en varmasti tiedä kun en ole näitä itse tuonut vaan sain välikäden kautta nämä. Mutta en ole koskaan kuullut että Ahvenanmaalla olis jotain omia karanteenirajoja, Suomeahan se on?
harrastaja

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Laitan tähän kun kääpiöroduista puhutaan ..Mun Posti-kukko on nyt 2 kk vanha ja harjottelee oikein herrasmiehen ottein laulamaan onko se tavallista.että rupeaa noin nuorena kiekumaan? Naurussa oli pidättelemistä , oli orrella ja sanoin näytäppä kuinka Posti laulaa hyppäsi alas ja tepasteli niinkuin paikkaa hakien ja sitten antoi ääninäytteen :smt017
Viimeksi muokannut harrastaja, 15 Kesä 2011, 06:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ana

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja Ana »

Meillä on kääpiö-kochineja ja kääpiökokoisia silkki-kääpiökochin risteytyksiämuutama. Maaningalla asutaan. :smt001
kaztanja

Re: Keillä kaikilla kääpiörotuja?

Viesti Kirjoittaja kaztanja »

:smt049 kääpiö kochineita :smt049 Hollolassa asutaan.
Vastaa Viestiin